ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
2018 VOLKSWAGEN

Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Volkswagen T-ROC 20/12/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

KEIMENO: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ                               ΦΩΤΟ: VOLKSWAGEN

Η αρχή είχε γίνει μέσα καλοκαιριού με το Arteon όταν είδαμε ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο να πλασάρεται ως το αύριο της Volkswagen. Τώρα λοιπόν σειρά είχε ένα μοντέλο –το πρώτο της Volkswagen- στην κατηγορία των συμπαγών SUV να προκαλέσει έκπληξη με το design, τις εφαρμοσμένες τεχνολογίες και την πληρότητά του σε όλα τα επίπεδα.

Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A και ετυμολογικά το “Τ” στο όνομα του T- ROC αναφέρεται στα Tiguan και Touareg. Το ROC στο όνομα προήλθε από το αγγλικό rock [=κουνάω/βράχος/μουσική ροκ]. Με μήκος 4,23, πλάτος 1,82 και ύψος 1,57 μέτρα έχει τις ιδανικές αναλογίες για να είναι όσο συμπαγές, ευρύχωρο αλλά και δυναμικό σε αναλογίες πρέπει. Έχει μοναδικά σχεδιαστικά ευρήματα που το καθιστούν ελκυστικό, φουτουριστικό και με 24 συνδυασμούς διχρωμίας αμαξώματος/οροφής αρκετά νεανικό.

Το εσωτερικό επιφυλάσσει εκπλήξεις αν προτιμηθεί στις εκδόσεις με διχρωμία. Επίσης μπορεί να ενσωματώσει Active Info Display, την 11,7 ιντσών οθόνη που αντικαθιστά τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων, νέα συστήματα πολυμέσων με οθόνη αφής και αισθητήρες εγγύτητας. Αλλά και μια πλειάδα συστημάτων τις οποίες και το T-ROC διαθέτει στάνταρ από τη βασική έκδοση όπως Front Assist με City Emergency Braking [πέδηση έκτακτης ανάγκης], Pedestrian Monitoring [παρακολούθηση κίνησης πεζών], Ενεργό σύστημα διατήρησης πορείας [Lane Assist], Multi Collision Braking [αυτόματη πέδηση μετά από σύγκρουση], Pre-Crash - Σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών αλλά και Fatigue Detection - Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού.

Συνολικά και σταδιακά θα διατίθεται με τρεις βενζινοκινητήρες (TSI) και τρεις πετρελαιοκινητήρες (TDI), σε τρία επίπεδα ισχύος: 115 PS, 150 PS και 190 PS. Οι εκδόσεις των 115 PS προσφέρονται με μπροστινή κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Για τους κινητήρες των 150 PS, διατίθεται μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση (4ΜΟΤΙΟΝ) καθώς και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG 7). Ο βενζινοκινητήρας των 150 PS είναι εφοδιασμένος με Active Cylinder Management (αυτόματη απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων). Οι δύο κινητήρες των 190 PS είναι εφοδιασμένοι με DSG 7 και 4ΜΟΤΙΟΝ ως στάνταρ.

Στη διάθεσή μας είχαμε το εισαγωγικό μοντέλο από άποψη κινητήρων το 1.0 TSI 115 PS. Με ελαστικά 17 ιντσών της Falken και με τη γνωστή προθυμία του τρικύλινδρου κινητήρα των 999 cc ταξιδέψαμε στην εθνική με καλό επίπεδο ησυχίας και ελέγχου. Όταν άρχισαν τα ορεινά, φιδίσια κομμάτια προς τα Τρίκαλα Κορινθίας όπου και έγινε η δημοσιογραφική παρουσίαση του αυτοκινήτου, η συνεργασία του κινητήρα με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ήταν πολύ καλή, τόσο που επέτρεπε μέχρι και ένα σχετικά γρήγορο τέμπο με κατανάλωση που δεν ξεπέρασε τα 7 l/100 km. Οι κλίσεις στις στροφές δεν ήταν μεγάλες και το τιμόνι βοήθησε αρκετά όντας καλό σε σαφήνεια. Το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμές οι οποίες είναι οι παρακάτω.

 

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

1.0 TSI 115PS DISCOVER                999 / 115              € 19.650

1.0 TSI 115PS ADVANCE                 999 / 115              € 21.250

1.5 TSI 150PS ADVANCE                 1.498 / 150          € 23.950

1.5 TSI 150PS EXPERIENCE            1.498 / 150          € 25.850

1.5 TSI 150PS ADVANCE DSG7     1.498 / 150          € 24.850

1.5 TSI 150PS EXPERIENCE DSG7 1.498 / 150          € 27.050

2.0 TSI 190PS EXPERIENCE 4MOTION DSG7 1.984 / 190    € 32.250

 

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL

2.0 TDI 150PS ADVANCE 4MOTION           1.968 / 150          € 26.700

2.0 TDI 150PS EXPERIENCE 4MOTION      1.968 / 150          € 30.850

2.0 TDI 150PS ADVANCE 4MOTION DSG7 1.968 / 150        € 27.900

2.0 TDI 150PS EXPERIENCE 4MOTION DSG7 1.968 / 150    € 32.150

 

Θέλεις ένα πραγματικά value for money συμβόλαιο; Μπες τώρα στον κόσμο της Anytime.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΥΝΟΥ! 27/12/2017

    Με 19 super cars στο... Nürburgring των ΗΠΑ!

    Τα κορυφαία Sports Cars του πλανήτη, μία απαιτητική πίστα, ένας νικητής σε μια σκληρή δοκιμασία που φέρνει τα αυτοκίνητα στα όριά τους...

  • 2018 OPEL 25/12/2017

    Δοκιμάζουμε το Opel Insignia Grand Sport 1.6 Diesel 136 PS

    Η αρχική αντίδραση στη θέα του Insignia Grand Sport είναι ο εντυπωσιασμός που προκαλούν οι διαστάσεις του. Ωστόσο αυτό είναι μια πρώτη αίσθηση. Τι επιπλέον μπορεί να προσφέρει το νέο μοντέλο της Opel και πόσο διαφέρει σε σχέση με αυτό που αντικατέστησε;

  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ 23/12/2017

    Alfa Romeo Stelvio Q4 2.2 MJTE vs. Mercedes GLC 250D

    Με την ιστορία και τον μύθο της Alfa Romeo να εμπλέκονται per se, το νέο μοντέλο της Ιταλικής εταιρείας χαρακτηρίζεται 'ως ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία'. Κι αυτό γίνεται αιτία για συγκρίσεις...

  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ 21/12/2017

    Nissan Micra 0.9T 90 PS Vs. Peugeot 208 1.2 82 PS (pics)

    Διαφορετικές σχολές αυτοκίνησης, αλλά εξίσου ανταγωνιστικά τα σούπερ μίνι της συγκριτικής δοκιμής. To νέο Nissan Micra επέστρεψε σημαντικά αλλαγμένο, με έναν ξεκάθαρα διαφοροποιημένο χαρακτήρα. Το Peugeot 208 είναι σταθερή αξία την κατηγορία. Τα θέτουμε απέναντι...

  • 2018 AUDI 20/12/2017

    Test Drive: 2018 Audi S5 Sportback 2.0 TFSI 252 PS [pics+vid]

    Μια σπορτίβ λιμουζίνα, ένα Grand Tourer, ένα πεντάπορτο οικογενειακό και πάνω σε όλα αυτά η τετρακίνηση.

  • 2018 VOLKSWAGEN 20/12/2017

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Volkswagen T-ROC

    Λίγες μόλις εβδομάδες μετά την πρώτη μας οδηγική επαφή στο εξωτερικό οδηγούμε και στη χώρα μας το νέο, πολλά υποσχόμενο συμπαγές SUV της Volkswagen το T-ROC.

  • 2018 ​KIA 19/12/2017

    Δοκιμάζουμε: Kia Sportage 1.7 Diesel 141 PS DCT

    Σύμφωνα με τον ρυθμό της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας κινείται και το Kia Sportage με τον νέο diesel κινητήρα των 141 ίππων. Τάχιστα.

  • 2018 SUBARU 18/12/2017

    Δοκιμάζουμε το Subaru Outback 2.0T D 150PS CVT

    Καιρό είχαμε να οδηγήσουμε ένα τόσο πλήρες, ικανό και ισορροπημένο αυτοκίνητο. Είναι Subaru.

  • 2018 DACIA 15/12/2017

    Οδηγούμε στην Αττική το 2018 Dacia Duster

    Το Dacia Duster πέρασε στην επόμενη γενιά του, κι εμείς ερχόμαστε σε πρώτη επαφή μαζί του στο πλαίσιο της παγκόσμιας παρουσίασης που έγινε στην Αττική και είχε επίκεντρο το Σούνιο!

  • 2018 VOLVO 15/12/2017

    Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Volvo XC40

    Κάνοντας τα πρώτα χιλιόμετρα με το νέο Volvo XC40 αυτό που αντιλαμβάνεσαι μονομιάς είναι πώς πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο των Σουηδών που διαθέτει fun-to-drive χαρακτήρα. Πότε έρχεται, πόσο κοστίζει.

  • 2018 VOLKSWAGEN 14/12/2017

    Οδηγούμε στην Μαγιόρκα το νέο VW Polo GTI

    Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με 2λιτρο πλέον κινητήρα και 200 άλογα αλλά και πιο καθαρόαιμο οδηγικό ταμπεραμέντο, το νέο κορυφαίο Polo είναι αυτό που δικαιώνει όσο κανένα άλλο πριν την ένδειξη GTI.

  • 2018 FORD 14/12/2017

    First Drive: 2019 Ford Ecosport [pics+vid]

    Το επανασχεδιασμένο EcoSport δεύτερης 'γενιάς' δείχνει ότι ένα τέτοιο όχημα μπορεί να είναι πολυσυλλεκτικό, ενδιαφέρον και χρηστικό.

  • 2018 PORSCHE MACAN 14/12/2017

    Δοκιμάζουμε: Porsche Macan

    Με την έκδοση Macan χωρίς κάποιο προσδιοριστικό για τον κινητήρα η Porsche ορίζει την entry level έκδοση για το μικρότερο SUV της. Πόσο… Porsche, όμως, είναι;

  • 2018 BMW 420D GRAN COUPE & 430I CABRIO 13/12/2017

    Δοκιμάζουμε: BMW 420d Gran Coupe & 430i Cabrio

    Η ανανεωμένη Σειρά 4 μας έρχεται πολύ σύντομα -η αλήθεια είναι- σημάδι κι αυτό ότι η εποχή μας αλλάζει με τόσο γρήγορους ρυθμούς που κανείς πια δεν προλαβαίνει να την απολαύσει. Ας κάνουμε λοιπόν ένα διάλειμμα για να απολαύσουμε τις δύο όμορφες BMW.

  • ΔΟΚΙΜΗ 13/12/2017

    Test Drive: 2018 Seat Ibiza 1.0 TSI 115 PS

    Καλοφτιαγμένο, πλούσια εξοπλισμένο και με εκείνο το μεσογειακό ταμπεραμέντο αναφορικά με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά.