ΤΕΥΧΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2018
2018 BMW

Οδηγούμε στην Ελλάδα τη νέα BMW X3 6/12

Εσωτερικά

Το μεταξόνιο της καινούργιας X3 έχει αυξηθεί κατά 5,4 cm συγκριτικά με πριν, κάνοντάς την πιο ευρύχωρη. Το ταμπλό είναι σχεδιασμένο με τρόπο που να δείχνει πιο δυναμικό ενώ τα υλικά που το αποτελούν είναι αναβαθμισμένα ποιοτικώς. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της BMW, στο νέο μοντέλο δόθηκε περισσότερη προσοχή από πριν στη διαμόρφωση των εσωτερικών θηκών και στην πρακτικότητα αυτών. Η νέα Χ3 διαθέτει περισσότερα στοιχεία εξοπλισμού ώστε να είναι τεχνολογικά καινοτόμα, πολυτελέστερη, πιο κομψή αλλά και να προσφέρει περισσότερες ανέσεις στους επιβάτες, συγκριτικά.

Το επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας είναι υψηλότατο, όπως περιμένει κάποιος σε ένα τέτοιο όχημα. Το σύστημα τετρακίνησης «xDrive» έχει εξελιχθεί περισσότερο ώστε να είναι πιο άμεσο στη μεταφορά της ροπής μεταξύ των αξόνων και συνδυάζεται αυτό του «DSC» («Dynamic Stability Control») για να μεταφέρεται σε κάθε τροχό το απαιτούμενο ποσοστό ροπής, είτε η Χ3 κινείται εντός είτε εκτός δρόμου. Ας μην ξεχνάμε ότι είναι ένα όχημα που μπορεί να κινηθεί με αξιώσεις σε δύσβατο έδαφος –έχει κατασκευαστεί και γι’ αυτόν το σκοπό.

Στο βασικό εξοπλισμό της καινούργιας Χ3 περιλαμβάνεται το σύστημα «Driving Experience Control» μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει κάποιο από τα τρία προγράμματα λειτουργίας («Eco Pro», «Comfort», «Sport»), ενώ στις 30i, 30d και M40i υπάρχει και ένα ακόμα, το «Sport+». Αναφορικά με τους βενζινοκινητήρες, αρχικά η καινούργια Χ3 θα διατίθεται με τον δίλιτρο τετρακύλινδρο των 252 PS (xDrive30i) καθώς και με τον εξακύλινδρο σε σειρά των 360 PS (X3 M40i). Από την προσεχή άνοιξη θα είναι διαθέσιμη και με τον δίλιτρο τετρακύλινδρο των 184 PS. Σε ό,τι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, θα διατίθεται τόσο με τον δίλιτρο τετρακύλινδρο των 190 PS (xDrive20d) όσο και με τον εν σειρά τρίλιτρο εξακύλινδρο των 265 PS.

< >