CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
2018 SUBARU

Οδηγούμε στην Ελλάδα τα νέα Subaru Impreza και XV 17/1

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

 

Η Subaru λοιπόν συνεχίζει να επενδύει σε πράγματα όπως η μόνιμη τετρακίνηση. Μετά από 16,8 εκατομμύρια συστήματα τετρακίνησης τοποθετημένα σε μοντέλα της φίρμας, ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει ότι η Subaru ξέρει το AWD καλύτερα από τον καθένα. Και όχι μόνο, αφού ήταν η πρώτη εταιρία που ενσωμάτωσε τεχνολογίες πρόληψης και αποφυγής ατυχημάτων βασισμένες σε κάμερες και ραντάρ υπό το σχήμα Eyesight. Επίσης -για να μην ξεχνιόμαστε- είναι πλέον η μία από τις δύο εταιρίες που χρησιμοποιεί ευρέως boxer κινητήρες (η άλλη είναι η Porsche), με τα γνωστά οφέλη όπως μεταξένια λειτουργία και χαμηλό κέντρο βάρους.

Φέτος, λίγους μήνες μετά το επίσημο λανσάρισμα, η Πλειάδες Motors, εισαγωγέας των μοντέλων της Subaru μας έδωσε τη χαρά να γνωρίσουμε στην πρώτη οδηγική παρουσίαση το «ιερό τέρας» για τη φίρμα, το νέο Impreza και το best-seller της SUV το νέο Subaru XV. Σε διαδρομές πέριξ της Στυμφαλίας οδηγήσαμε τα δύο μοντέλα που μοιράζονται τη νέα κοινή πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) η οποία έχει εξαιρετικά ποιοτικά, μηχανολογικά και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Καμωμένη από αρκετό χάλυβα υπερυψηλής αντοχής προσφέρει 70% περισσότερη στρεπτική ακαμψία από την προηγούμενη γενιά, έχει μειώσει κατά 5 mm το κέντρο βάρους και κατά 50% τις κλίσεις στις στροφές. Προσφέρονται με κινητήρες boxer βενζίνης στα 1.6 λίτρα με απόδοση 114 ίππων και δίλιτρα σύνολα βενζίνης απόδοσης 156 ίππων, άπαντα με κίνηση μέσω κιβώτιου CVT Lineartonic, το οποίο είναι βελτιωμένο, ελαφρύτερο και προσφέρει ομαλότερη επιτάχυνση.

Σχεδιαστικά τα νέα αυτοκίνητα είναι -επιτέλους- σε ένα σωστό δρόμο δυναμισμού, έντονης ταυτότητας, καλής αντιληπτής ποιότητας και άριστης εργονομίας. Το Impreza εντυπωσιάζει με τις πληθωρικές του διαστάσεις (4.460x.1775x1.480 mm) και ένα μεταξόνιο στα 2.670 mm που συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας (κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στους χώρους του σαλονιού). Από την άλλη η φιλοσοφία κατασκευής κινητήρων έχει επιτρέψει ένα εξαιρετικά σφηνοειδές σχήμα που κρύβει τις διαστάσεις του μοντέλου. Στο δε XV τα χαρακτηριστικά της προηγούμενης γενιάς παραμένουν σχεδόν αυτούσια αλλά έχει μετεξελιχθεί η σχεδίαση με ένα πιο ώριμο τρόπο που κρύβει δόσεις πολυτέλειας.

 

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ