ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2018
2018 MITSUBISHI

Οδηγούμε στην Ελλάδα: Νέο 2018 Mitsubishi ASX 24/11/2017

Οδική συμπεριφορά

Η ανάρτησή του δεν έχει αλλαγές αναφορικά με τη ρύθμισή της (θυμίζουμε ότι εμπρός αποτελείται από γόνατα MacPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο και πίσω υπάρχει διάταξη πολλαπλών συνδέσμων). Είναι σχετικά σφιχτή -κάτι που ταιριάζει με τον crossover «χαρακτήρα» του μοντέλου- αλλά δεν κουράζει τους επιβάτες στο ταξίδι. Απορροφά ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του δρόμου, δεν αφήνει το αυτοκίνητο να γέρνει πολύ στις στροφές ενώ δίνει στον οδηγό την αίσθηση ενός αμιγώς επιβατικού οχήματος, υπό την έννοια ότι το τελευταίο έχει χαμηλότερο ύψος από το έδαφος.
Το πλεονέκτημα που έχει η συγκεκριμένη ρύθμιση της ανάρτησης κάποιος το καταλαβαίνει καλύτερα όταν κινηθεί σε χωματόδρομο ή κακοτράχαλο έδαφος. Σε αυτή την περίπτωση, η λειτουργία της είναι τέτοια που εξομαλύνει σε σημαντικό βαθμό τις ταλαντώσεις. Τέλος, το επίπεδο θορύβου είναι σχετικά χαμηλό ακόμα και όταν αυξηθεί η ταχύτητα κίνησης. όμως το κιβώτιο πέντε σχέσεων έχει σχετικά «κοντή» κλιμάκωση στις τρεις πρώτες σχέσεις αλλά και τελική σχέση μετάδοσης.

Στη χώρα μας, το ASX θα διατίθεται στη δικίνητη εκδοχή του, κυρίως με τον (τεχνολογίας «Clear Tec») βενζινοκινητήρα 1.6 «MIVEC». Η μέγιστη απόδοσή του είναι 117 PS/6.000 rpm και η μέγιστη ροπή του 154 Νm/4.000 rpm. Με την ευκαιρία της επανασχεδίασης του μοντέλου, ο κινητήρας έχει βελτιωθεί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο οικονομικός. Το ASX θα διατίθεται σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις: την «Inform», με βασική τιμή από 17.120 ευρώ, και την «Invite», με βασική τιμή από 19.740 ευρώ.


Περισσότερα για το ανανεωμένο Mitsubishi ASX μπορείτε αν διαβάσετε στο επόμενο τεύχος του «Car and Driver» το οποίο θα κυκλοφορήσει την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου με την «Κυριακάτικη Ελευθερία του Τύπου».
 

Ονειρεύεσαι ένα νέο αυτοκίνητο αλλά δεν ξέρεις τα ασφάλιστρά του; Μπες στην Anytime


 

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ