ΤΕΥΧΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017
FORD

Δοκιμάζουμε το Ford Focus ST-Line 1.0L EcoBoost 125 PS [photos] 29/5

Στο δρόμο

Κατευθυντικότητα, φιλτράρισμα ανωμαλιών, έλεγχος αμαξώματος σε απόλυτη πίεση είναι υποδειγματικά. Λίγη υποστροφή θα έρθει αλλά το μικρό βάρος του κινητήρα, το καλό ζύγισμα και –κυρίως- η ύπαρξη πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση (ελάχιστα πια αυτοκίνητα έχουν μείνει στην κατηγορία αμαξώματος και ισχύος που υιοθετούν αυτή τη σοφιστικέ και ακριβή λύση) έχουν ως αποτέλεσμα την εύκολη διόρθωση. Μάλιστα εντυπωσιάζει το γεγονός ότι το πρόγραμμα ελέγχου ευστάθειας εμπλέκεται όχι διαρκώς αλλά σποραδικά και μόνο αν το έχεις παρακάνει.

Η χροιά του κινητήρα δε θυμίζει τρικύλινδρο σύνολο. Περισσότερο θυμίζει σπορ υλοποίηση, κάπως μπάσα με ένα δυσδιάκριτο αλλά υπαρκτό «γρέζι». Ο επιλογέας είναι σαφής, αρκετά καλός στις γρήγορες αλλαγές, αλλά το χειρόφρενο –ευτυχώς είναι ακόμη…κανονικό- έχει χωθεί στο κεντρικό τούνελ και δε βοηθά αν το χρειαστείτε στα… γρήγορα. Κατά τα λοιπά οι χώροι είναι τυπικοί για την κατηγορία με κάπως όμως μικρό πορτμπαγκάζ.

ΣΥΝ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.

ΠΛΗΝ: ΒΑΡΟΣ.

Σε επίπεδο κατανάλωσης, με συνετό γκάζι (και με σύστημα Start/Stop) θα δείτε 7,2 l/100km μια καλή επίδοση η οποία εύκολα μπορεί να «χαλάσει» μιας και το στήσιμο του αυτοκινήτου σε προϊδεάζει να κινηθείς πιο γρήγορα.

Το Focus ST-Line τελικά ξεχωρίζει. Αισθητικά θέλει μια κάποια παρατηρητικότητα για να εντοπίσεις το sport look αλλά οδηγικά δε θέλει πολύ για να καταλάβεις ότι αυτό το Focus δικαιούται να λέγεται ST (έστω, και Line).

Με τιμή στα 18.430 με προωθητικό πρόγραμμα για ένα τόσο πλήρες επίπεδο εξοπλισμού, το Focus ST Line είναι μια εξαιρετική περίπτωση για διασκεδαστική οδήγηση χωρίς να κάνει καμία απολύτως θυσία στην άνεση, την πρακτικότητα και την ευκολία οδήγησης ενός απλού καθημερινού αυτοκινήτου.

Ονειρεύεσαι ένα νέο αυτοκίνητο αλλά δεν ξέρεις τα ασφάλιστρά του; Μπες στην Anytime.

< >

ΤΙΜΕΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΝΕΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ