Δοκιμάζουμε το COTY 2017 Peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 & 1.2 PureTech 130


Πώς με μια απλή κίνηση στη σκακιέρα των crossover/SUV η Peugeot φέρνει την παρτίδα στα μέτρα της και κακακτά πανάξια το τίτλο Αυτοκίνητο της Χρονιάς....

  • 29/11/2017

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΕΡΤΕΚΗΣ, ΦΩΤO: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Με δεδομένη τη συνεχώς αυξανόμενη δημοφιλία των αυτοκινήτων SUV δεν υπάρχει κατασκευαστής στον πλανήτη που να απέχει, τουναντίον, ακόμη και εκείνοι που ήταν απόντες εκπροσωπούνται πλέον με πολύ σοβαρές προτάσεις. Η Peugeot, εν προκειμένω, ποτέ δεν έδρεψε δάφνες. Ακόμη και όταν ενεπλάκη σοβαρά το 2007 επέλεξε να απευθυνθεί στην πιο expert Mitsubishi, για να παρουσιάσει το 4007 (οι Ιάπωνες «δάνεισαν» ουσιαστικά το Outlander στον όμιλο PSA), ενώ τη σκυτάλη πήρε το 4008 με ακριβώς την ίδια κατασκευαστική συνταγή. Η επόμενη μέρα για την Peugeot σε αυτή την κατηγορία έχει να κάνει με αυτοκίνητα «home made» το οποία βρίσκονται πιο κοντά στο DNA της μάρκας, επιλογή που μπορεί να προσφέρει και μεγαλύτερη ευελιξία στις κινήσεις της εταιρείας. Ως γνωστό το δεύτερο «0» στο προσωνύμιο των μοντέλων της Peugeot σημαίνει γκάμα crossover/SUV στην οποία ήδη περιλαμβάνεται το 2008, αναμένεται το ολοκαίνουργιο 5008, αυτοκίνητα που πλαισιώνουν το 3008 που λανσαρίστηκε πρόσφατα στην ελληνική αγορά. Κοινή συνισταμένη όλων το γεγονός ότι δεν προβλέπεται σύστημα τετρακίνησης με την Peugeot να επιμένει στη λύση της αυξημένης απόστασης από το έδαφος και τη συνεισφορά του grip control για να αποδώσει SUV χαρακτηριστικά. Θα συμφωνήσουμε ότι ο όρος SUV παίρνει πολλή κουβέντα, αναφορικά με τον κανιβαλισμό που επιδέχεται τελευταία από το marketing όλων των κατασκευαστών, όπως και ότι αυτοκίνητα με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά είναι ο ορισμός των crossover. Θα μου πείτε crossover ή SUV μικρή σημασία έχει, όσο η πραγματική αξία του αυτοκινήτου και οι εναλλακτικές στη μετακίνηση που προσφέρει. Οπως θα δείτε πιο κάτω, τελικά… έχει.

 

Μετάβαση στα SUV

Αν το απελθόν 3008 ήταν ο ορισμός του MPV-crossover, το νέο έχει όλα εκείνα τα στοιχεία για να χαρακτηριστεί ως ένα μοντέρνο SUV, έχοντας βεβαίως την αδυναμία να καλύψει την ανάγκη για τετρακίνηση.

Το αμάξωμά του είναι πληθωρικό, δυναμικό, με μοντέρνα σχεδίαση και μια, αν μη τι άλλο, εντυπωσιακή σιλουέτα. Με μήκος 4,447 m και μεταξόνιο 2,675 m το νέο 3008 είναι δεδομένο ότι δεν φείδεται χώρων. Χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν με χαρακτηριστική άνεση στο εσωτερικό και με τις όποιες παραχωρήσεις και ένας 5ος επιβάτης (το εσωτερικό πλάτος δεν βολεύει), στους οποίους και προσφέρεται αποθηκευτικός χώρος 591 λίτρα, τιμή από τις κορυφαίες στην κατηγορία. Η Peugeot αξιοποιώντας την εμπειρία της στις MPV κατασκευές διαθέτει το σύστημα «Magic Flat» στα πίσω αναδιπλούμενα και διαιρούμενα καθίσματα (2/3 και 1/3), παρέχοντας τη δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων ακανόνιστου μεγέθους με όγκο ως 1.670 λίτρα!

Εκτός των χώρων, πλείστες οι λύσεις αναφορικά με την αποθήκευση (μικρο)αντικειμένων όπως ακριβώς σε ένα πολυχρηστικό όχημα! Χαρακτηριστικά αναφέρουμε το κεντρικό ευρύχωρο (κλιματιζόμενο) box… Επιπλέον, οι επιβάτες θα εκτιμήσουν δεόντως την ποιοτική κατασκευή του εσωτερικού για την οποία προϊδεάζει η premium αισθητική του αμαξώματος (διχρωμίες, «διαμαντένια» μάσκα, καλαίσθητα φωτιστικά τεχνολογίας LED, ενσωματωμένη αεροτομή πίσω και άφθονο νίκελ). Η νέα εποχή Peugeot σε ό,τι αφορά την αισθητική και τις τεχνολογίες οριοθετείται με το i-Cockpit, το νέο trend των Γάλλων που έχει να κάνει με έναν virtual πίνακα οργάνων. Μια μεγάλη οθόνη 12,3 ιντσών έχει πάρει τη θέση των αναλογικών οργάνων και προφέρει τις ανάλογες πληροφορίες, όπως και τη δυνατότητα πλήρους διαρρύθμισης και εξατομίκευσης. Διαθέσιμες είναι πέντε θεματικές ενότητες με την πιο εξατομικευμένη «Personal» να προσφέρει δυνατότητες ρύθμισης ώστε να προβάλλονται επιλεγμένες πληροφορίες, όπως αναπαραγωγή των οδηγιών πλοήγησης, βελτίωση οδηγικού στυλ, παράμετροι και δεδομένα κινητήρα, υπολογιστή ταξιδιού, πληροφορίες διαδρομής κ.ά. Ενα ακόμη βασικό στοιχείο του i-Cockpit είναι η οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό η οποία και ενσωματώνει τεχνολογίες όπως Mirror Sceen, πλοήγηση 3D, ενώ προσφέρει όλη την πληροφόρηση και τον έλεγχο συγκεκριμένων συστημάτων του αυτοκινήτου (infotainment, κλιματισμός κ.λπ.). Πλαισιώνεται με έξι διακόπτες «αεροπορικού τύπου» για απευθείας και εύκολη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες του ηχοσύστηματος, του κλιματισμού, της πλοήγησης, της παραμετροποίησης του αυτοκινήτου, του τηλεφώνου και των διαφόρων σχετικών εφαρμογών. Ακριβώς κάτω από αυτούς τους διακόπτες υπάρχουν άλλοι τέσσερις για το κλιματιστικό και το κεντρικό κλείδωμα του αυτοκινήτου. Και είναι προφανές ότι εδώ έχουμε μια εργονομική φλυαρία… Συνδυαστικά με το πιο μικρό σε ακτίνα, αλλά με πιο στιβαρή στεφάνη flat bottom τιμόνι, το i-Cockpit προσφέρει στο 3008 την καλύτερη θέση οδήγησης από τα τελευταίας «εσοδείας» Peugeot.

Κάθεσαι ψηλά όπως σε ένα SUV και έχεις εξαιρετική ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, ενώ και το πάνω μέρος της στεφάνης δεν κρύβει τον πίνακα των οργάνων, όπως για παράδειγμα στο 308. Πολύ καλή η εργονομία αν και η πληθώρα διακοπτών και η κεντρική οθόνη απαιτεί εξοικείωση. Στην κεντρική κονσόλα ενδιαφέρον προκαλεί η τύπου Joy Stick σχεδίαση του επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο (στην ίδια λογική και για το μηχανικό), με ενσωματωμένο διακόπτη για manual χρήση. Λίγο πιο μπροστά αριστερά από τον επιλογέα βρίσκεται το start button του κινητήρα και δεξιά ο περιστροφικός διακόπτης του Grip Control 2, μέσω του οποίου μπορεί ο οδηγός να επιλέξει τις συνθήκες του οδοστρώματος που θα κινηθεί προκειμένου να έχει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση. Ακριβώς πίσω από τον επιλογέα (μιλάμε πάντα για την αυτόματη έκδοση) βρίσκεται ένας ακόμη… σημαντικός διακόπτης με την ένδειξη Sport. Πιέζοντάς τον το σύστημα Driver Sport παραμετροποιεί συγκεκριμένα συστήματα του αυτοκινήτου (απόκριση κινητήρα, κιβωτίου, αίσθηση συστήματος διεύθυνσης) από τη νορμάλ λειτουργία στη Sport προκειμένου να επιτυγχάνονται πιο δυναμικά χαρακτηριστικά

 

Νέο πλαίσιο

Το νέο 3008 εδράζεται στη νέα πλατφόρμα του ομίλου PSA με την επωνυμία EMP2 (Efficient Modular Platform 2) και η οποία είναι κατασκευασμένη με χάλυβα υψηλής και υπερυψηλής κατασκευής σε ποσοστό 76%, όντας 70 κιλά ελαφρύτερη. Επιπλέον 30 κιλά έχουν εξοικονομηθεί λόγω χρήσης αλουμινίου και θερμοπλαστικού υλικού σε συγκεκριμένα σημεία του αμαξώματος με αποτέλεσμα το νέο 3008 να είναι συνολικά 100 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με το προηγούμενο. Συγκεκριμένα το βάρος του νέου 3008  ξεκινά από τα 1.325 κιλά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις και από τα 1.375 κιλά στις πετρελαιοκίνητες… Η στιβαρή κατασκευή του νέου 3008 «πιστοποιήθηκε» και με την ανώτερη αξιολόγηση των πέντε αστεριών από τον EuroNCAP.

 

Οι κινητήρες του 3008

Ανεξάρτητα από τον κινητήρα με τον οποίο εφοδιάζεται, το νέο 3008 είναι ένα όχημα που ακολουθεί πιστά τη γαλλική σχολή αναφορικά με την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στο κράτημα και την άνεση, μόνο που εδώ γίνεται αμέσως σαφής η στιβαρότητα του πλαισίου. «Γερμανική» θα λέγαμε και η δουλειά που έχουν κάνει οι Γάλλοι γίνεται περισσότερο αντιληπτή όταν το αυτοκίνητο κινηθεί σε μια κακοτράχαλη διαδρομή.

Πρόκειται για ένα «μασίφ» σύνολο που απορροφάει τα πάντα χωρίς να γίνεται κάτι αντιληπτό σε επιβάτες και οδηγό, ούτε η ύπαρξη ημιάκαμπτου άξονα. Εδώ να προσφέρουμε ότι και η απόσταση από το έδαφος των 21,9 εκατοστών, όπως και οι καλές γωνίες (προσέγγισης 20ο, αποχώρησης 29ο), συνδυαστικά με το grip control και τα ειδικά ελαστικά M S προσφέρουν την απρόσκοπτη κίνηση σε χωμάτινες διαδρομές με έναν κάποιο βαθμό δυσκολίας. Εξαιρετικά τα οδικά χαρακτηριστικά και στην άσφαλτο όπου το 3008 σπανίως θα ανοίξει την τροχιά του και αυτό θα πρέπει να γίνει με υπερπροσπάθεια του οδηγού. Η υποστροφή είναι αποτέλεσμα και του τύπου των ελαστικών (όπως και η απόσταση φρεναρίσματος των 55,2 μέτρων που χρειάστηκε για την ακινητοποίηση από τα 120 km/h), που ελέγχεται ωστόσο από το «γρήγορο» τιμόνι με τη σχετικά μέτρια αίσθηση.

Το 3008 είναι διαθέσιμο με δύο ντίζελ κινητήρες τον 1.6 BlueHDi διαβαθμισμένης απόδοσης 100 και 120 ίππων, όπως και τον 2.0 BlueHDi των 180 ίππων. Δοκιμάσαμε τη μεσαία έκδοση (1.6 BlueHDi 120 PS) με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο EAT6 και για την οποία έχουμε να σας αναφέρουμε ότι πρόκειται για μια συνειδητή επιλογή σε όποιον επιθυμεί να «βγάζει» χιλιόμετρα πολύ οικονομικά. Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να κινείσαι με ένα ογκώδες όχημα όπως το 3008 στον αυτοκινητόδρομο και να βλέπεις μέση κατανάλωση ακόμη και κάτω από 5 λίτρα και την αυτονομία στο trip computer ακλόνητη! Ο κινητήρας είναι γνωστός ήδη από το 308 (και αλλού) αποδίδοντας 130 ίππους και την πολύ καλή ροπή των 300 Nm από 1.750 rpm. Στην περίπτωση του μηχανικού κιβωτίου προσφέρει καλύτερη απόκριση με ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις, όπως και τη δυνατότητα στον οδηγό να τον «δουλέψει» ψηλά. Χωρίς ιδιαίτερο αποτέλεσμα ωστόσο, καθόσον στην υψηλή κλίμακα περιστροφής «κρεμάει» και δεν χαρακτηρίζεται για την πολιτισμένη λειτουργία του. Αντιθέτως, σε ένα φάσμα μεταξύ των 1.900-4.000 rpm το μοτέρ συμπεριφέρεται πολιτισμένα και αποδίδει τα μέγιστα. Το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων μπορεί να αξιοποιήσει στο έπακρο τη ροπή του κινητήρα και να ανταποκριθεί θετικά ανεξαρτήτως προγράμματος οδήγησης (Sport, Relax). Οι μετρήσεις μας για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο έδειξαν διαδικασία επιτάχυνσης (0-100 km/h) σε 11,7 δευτερόλεπτα, ρεπρίζ (80-120 km/h) σε 9,4 δευτερόλεπτα, το 1000άρι σε 33,3 δευτερόλεπτα και την τελική να φθάνει τα 185 km/h. H μέση κατανάλωση που καταγράψαμε με αυτόν τον κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο είναι στα 6,5 l/100km.

 

3008 1.2 PureTech 130 PS

Ο μικρότερος κινητήρας που εφοδιάζει το 3008 είναι ο εξαιρετικός 1.2 Pure Tech (υπερτροφοδοτούμενος) που αποδίδει 130 PS και 230 Nm μόλις από τις 1.750 rpm. Τον δοκιμάσαμε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων (είναι διαθέσιμος και με εξάρι αυτόματο) για το οποίο ξεχωρίσαμε την πολύ καλή αίσθηση του επιλογέα. Ο κινητήρας, αξιοποιώντας την πολύ καλή κλιμάκωση του κιβωτίου, είναι αποδοτικός από χαμηλά, ενώ μπορεί να «δουλεύει» ακούραστα και στα κόκκινα χωρίς να… κοκκινίζει και να γίνεται απολίτιστος (θόρυβος, τραχιά λειτουργία) στους επιβάτες.

Η απόκρισή του είναι εξαιρετική και δεν έχει κανένα απολύτως θέμα με τα 1.300 κιλά του αμαξώματος. Για να επιταχύνει τα 100 km/h από στάση χρειάζεται 10,8 δευτερόλεπτα, για το 1.000άρι 32,3 δευτερόλεπτα, με την τελική να φθάνει τα 188 km/h. Και όλα αυτά για έναν κινητήρα 1.119 κυβικών εκατοστών σε ένα ογκώδες αμάξωμα 4,5 μέτρων! Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, ο κινητήρας δεν παρουσιάζεται ιδιαίτερα απαιτητικός σε καύσιμο, καθώς μετρήσαμε μέση κατανάλωση 7,2 λίτρα.

 

Η επιλογή μας

Χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες η Peugeot κατάφερε να κατασκευάσει ένα όχημα που κατά την άποψή μας ακουμπά στα crossover περισσότερο απ’ ό,τι στη SUV κατηγορία που το τοποθετεί εκείνη, πιθανόν για να αιτιολογήσει και τις τιμές πώλησης που ξεκινούν από τα 24.900 ευρώ ανεξάρτητα εάν πρόκειται για ντίζελ (για την έκδοση των 100 ίππων) ή κινητήρα βενζίνης με πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού.

Κατασκευαστικά, έχουμε να κάνουμε με ένα άρτιο συνολικά αυτοκίνητο που μπορεί να σταθεί με αξιώσεις απέναντι και σε premium κατασκευές και δεν αναφερόμαστε μόνο στην υλοποίηση (υλικά, φινίρισμα), αλλά και στον τεχνολογικό του υπόβαθρο που είναι υψηλό. Ανετο, ευρύχωρο, μοντέρνα σχεδιασμένο, ευχάριστο οδηγικά στην καθημερινή χρήση, ξεκούραστο στο ταξίδι.

ΥΠΕΡΓΑΛΛΙΚΗ ΦΙΝΕΤΣΑ ΣΤΑ ΚΟΜΠΑΚΤ SUV, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΜΕΣΑ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΑ ΜΕ ΤΗΝ PREMIUM ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 3008.

ΚΑΤΑΕΛΛΕΙΨΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΑ… ΝΤΕΣΟΥ.

Οι ενστάσεις μας έχουν να κάνουν με την «υπερφόρτωση» του πίνακα των οργάνων με διακόπτες που προκαλούν μια κάποια σύγχυση, όπως και με τον τιμοκατάλογο που θα μπορούσε να είναι λιγότερο αλμυρός…

Επιλέγουμε ξεκάθαρα τη βενζινοκίνητη έκδοση καθώς είναι πιο κοντά στα δικά μας θέλω: καλές επιδόσεις, απόκριση, μικρός κυβισμός, αλλά και τηρουμένων των αναλογιών χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Θα ήταν πλεονασμός να αναφερθούμε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα της ντίζελ έκδοσης…

 

Tech Talk

Το νέο 3008 ενσωματώνει τα τελευταίας γενιάς συστήματα ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) που ελαχιστοποιούν κάθε κίνδυνο στον δρόμο μέσω προηγμένων χαρακτηριστικών:

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΕΔΗΣΗ (Active Safety Brake) και Προειδοποίηση Αποφυγής Σύγκρουσης (Distance Alert), ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ (Active lane departure warning), «ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ» ΟΔΗΓΟΥ (Driver attention warning), ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΕΣΜΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΡΙΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ και υπόδειξη ταχύτητας, ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΕΝΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ (Active Cruise Control) με λειτουργία Stop (διαθέσιμος μόνο στις αυτόματες εκδόσεις εκτός από 1.2 PureTech 130 S&S EAT6), ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ στους εξωτερικούς καθρέπτες, VISION PARK (για περιμετρικό έλεγχο 360°) και το τελευταίας γενιάς σύστημα Park Assist.

GRIP CONTROL 2

Στη δεύτερη γενιά του, το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Grip Control με χαρακτηριστικά μπλοκέ διαφορικού λειτουργεί ως εξής: Βελτιστοποιεί την πρόσφυση των τροχών μέσω πέντε προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) που επιλέγονται από χειριστήριο στην κονσόλα.  Συνδυάζεται με χειμερινά ελαστικά 18’’ M S (Mud & Snow).

Διαθέτει επίσης σύστημα Hill Assist Descent Control (HADC), που διατηρεί την ταχύτητα του αυτοκινήτου έως 3 km/h σε μεγάλες κατωφέρειες. Η λειτουργία αυτή επιλέγεται από έναν ειδικό διακόπτη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

TECH INFO - 3008 1.6 ΒLUEHDI 120 S&S EAT6

  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO
  • ΚΑΥΣΙΜΟ:ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
  • ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc): 1.560
  • ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm]: 88(120)/3.500
  • ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm): 300/1.750
  • ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ, ΕΞΙ ΣΧΕΣΕΩΝ
  • ΚΙΝΗΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
  • ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ): ΓΟΝΑΤΑ McPHERSON/ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
  • EΛΑΣΤΙΚΑ: CONTINENTAL CROSS CONTACT
  • ΔΙΑΣΤΑΣΗ: 225/55-R18

ΑΜΑΞΩΜΑ

  • (ΜXΠXΥ σε mm): 4.447x1.906x1.624
  • ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm): 2.675
  • ΒΑΡΟΣ (kg): 1.375
  • ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (l) min/max: 595/1670
  • ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (l): 53

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h)*: 185
  • ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ, ΘΕΣΗ «S»
  • 0-80 km/h: 7,9
  • 0-100 km/h: 11,7
  • 0-120 km/h: 17,5
  • 0-400 m: 18
  • ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ, ΘΕΣΗ «S»
  • 50-80 km/h: 4,2
  • 70-100 km/h: 5,5
  • 80-120 km/h: 9,4
  • ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ (m)
  • 90-0 km/h: 31,2
  • 120-0 km/h: 55,2
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km)
  • ΕΝΤΟΣ/ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ*: 4,9/4,1
  • ΜEΙΚΤΗ*: 4,4
  • ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 6,5
  • ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km)*: 114
  • ΘΟΡΥΒΟΣ, ΘΕΣΗ «D» (dBA)
  • 90 km/h: 59
  • 110 km/h: 61
  • 130 km/h: 64

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

  • ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ-MANUAL (ΕΥΡΩ): 29.400
  • ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΕΥΡΩ): 112

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)

  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ - 8
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ - 7
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ - 9
  • ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ - 8
  • ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ - 8
  • ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ - 9
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ - 9
  • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ - 9
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - 9
  • VALUE FOR MONEY - 8
  • ΣΥΝΟΛO - 84