ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΟΚΙΜΗ

Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 200 PS 20/1

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Η παρουσίαση της Giulia αποτέλεσε σημείο καμπής για την Alfa Romeo, όχι μόνο γιατί επέστρεψε μετά από πολλά χρόνια σ' αυτή την κατηγορία, αλλά και γιατί πάνω σ' αυτό το πανέμορφο σεντάν εναποθέτει μεγάλο μέρος από τις προσδοκίες της για ανάκαμψη και αποφυγή πολλών από τις βιομηχανικές «κακοτοπιές» που την τριγυρίζουν εδώ και χρόνια. Η αποδοχή της υπήρξε κάτι παραπάνω από ενθουσιώδης ακόμα και από τους πιο δύσπιστους με την μάρκα, η κρίσιμη επιστροφή στις HΠΑ συνδυάστηκε με επιτυχία στις πωλήσεις, και γενικά φαίνεται να σηκώνει με αρκετή ευχέρεια ένα εταιρικό και εμπορικό φορτίο που ίσως και να μην της αναλογούσε σε άλλες εποχές. Διατηρώντας παράλληλα με μοναδική αυτοπεποίθηση το ιστορικό της πρόσημο, ως ένα αυτοκίνητο που πρέπει να ξεφεύγει από τον συρμό κάθε εποχής, όπως οφείλει κάθε γνήσια Alfa Romeo.

Σχεδιαστικά πρόκειται αναμφίβολα για ένα από τα πιο όμορφα και ξεχωριστά σεντάν ανεξαρτήτως κατηγορίας. Το σχεδιαστικό DNA δεν κρύβεται απ' όποια πλευρά και να το κοιτάξεις, οι αναλογίες είναι σχεδόν ιδανικές ενώ η πανέμορφη μάσκα και η γενικότερη σπορτίφ παρουσία την κάνουν talk of the town ακόμα και σήμερα, αρκετούς μήνες μετά την παρουσίασή της στην χώρα μας. Στο σαλόνι έχει γίνει μία φιλότιμη προσπάθεια να κρατηθεί κοντά στον Γερμανικό ανταγωνισμό, που στις περισσότερες περιπτώσεις φαίνεται να αποδίδει, όπως για παράδειγμα στην ποιότητα των υλικών, την καλή συναρμολόγηση, την minimal αισθητική, και βέβαια την κορυφαία θέση οδήγησης. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι μέσα στα πλαίσια αυτής της κατηγορίας, με τους πίσω να απολαμβάνουν αρκετό "αέρα" εμπρός από τα πόδια και πάνω από τα κεφάλια τους χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο των 2,82 μέτρων αλλά και το πλάτος των 1,86 μέτρων που είναι και το μεγαλύτερο στην κατηγορία της (αν και η πόρτα θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερο άνοιγμα για πιο εύκολη πρόσβαση).

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • ΔΟΚΙΜΗ 20/1

    Test Drive: Alfa Romeo Giulia 2.0T 200 PS

    Η Giulia στην δίλιτρη έκδοση βενζίνης δικαιώνει απόλυτα τον διαφορετικό... alfisti, χαρακτήρα της.

  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ 18/1

    Honda Civic Typer R vs. Ford Focus RS

    Το Honda Civic Type R των 320 PS αντιμετωπίζει το Ford Focus RS των 350 PS. Μπορεί ένα προσθιοκίνητο μοντέλο να τα βγάλει πέρα με ένα τετρακίνητο; Οι απαντήσεις στο θέμα που ακολουθεί...

  • 2018 SUBARU 17/1

    Test Drive: Subaru Impreza και XV

    Η Subaru είναι ένα όνομα με φήμη και λάμψη όπως η λάμψη των Πλειάδων, των αστεριών που κοσμούν το σήμα της. Με πολλές ιδιαιτερότητες, σπάνια χαρίσματα και μια επιμονή σε πράγματα που άλλοι τα θεωρούν παρωχημένα, η ιαπωνική φίρμα συνεχίζει και ενισχύει το διαφορετικό...

  • ΔΟΚΙΜΗ 16/1

    First Drive: 2018 Toyota Yaris GRMN

    Το νέο Yaris με τον "κωδικό" GRMN, εξελιγμένο από την ομάδα της Gazoo Racing είναι ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί ως 'ορεκτικό' για τη συνέχεια της Toyota.

  • 2018 KIA 16/1

    Δοκιμάζουμε KIA Picanto GT-Line 1.2 84 PS

    Πολλοί θα θεωρήσουν το Picanto ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Πολλοί θα κάνουν λάθος με αυτή την εκτίμηση. Το όχημα της KIA ξεγελά με τις εξωτερικές διαστάσεις του καθώς είναι περισσότερα απ' όσα δείχνει.

  • 2017 FIAT 15/1

    Δοκιμάζουμε το νέο Fiat Tipo SW 1.6 MTJ TCT 120 PS

    Οικογενειακού τύπου μικρομεσαίο, με diesel κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Τι θα λέγατε για το Fiat Tipo SW 1.6 MTJ;

  • 2018 VOLKSWAGEN 13/1

    Τest Drive: 2018 Volkswagen Arteon 2.0 TDI 150 PS DSG

    Τι αντιπροσωπεύει το καινούργιο μοντέλο, τι σημαίνει η δημιουργία του για την εταιρεία και -κυρίως- αξίζει τα χρήματά του;

  • 2018 SKODA 11/1

    Skoda Citigo 1.0 60 PS (pics)

    Η ζωή στις σύγχρονες πόλεις γίνεται πιο εύκολη όταν η καθημερινότητα αλλάζει προς το καλύτερο με λύσεις, που λύνουν τα χέρια, όπως ένα αυτοκίνητο πόλης σαν το πρόσφατα ανανεωμένο Skoda Citigo.

  • 2018 FORD 10/1

    Test Drive: Ford Fiesta 1.5 TDCi 120 PS & 1.0 EcoBoost 125 PS

    Για ακόμα μια φορά η Ford επιτελεί στο ακέραιο το καθήκον της παρουσιάζοντας τα νέα Fiesta έχοντας στο προσκήνιο τον οδηγικό χαρακτήρα.Βενζίνη ή ντήζελ; Αξιολογούμε το "Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς" και "δικό μας" Best City Car!

  • 2018 HYUNDAI 8/1

    Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai Tucson 1.6T 177 PS 4WD

    Βήμα εμπρός για την κορεάτικη εταιρεία είναι αυτοκίνητα όπως το Tucson, που αφορά ένα μοντέρνο, ευρύχωρο και αποδοτικό SUV.

  • 2018 VOLVO 5/1

    Test Drive: 2018 Volvo XC60 2.0 D5 AWD 235 PS AUTO

    Ξεχάστε ότι γνωρίζατε για την Volvo μέχρι χθες. Η Σουηδική εταιρεία επενδύει με συνέπεια στην κατεύθυνση της επανατοποθέτησής της στην παγκόσμια σκακιέρα ως ένα κατασκευαστής 'premium' και 'hi-end' αφήνοντας πιο έντονο το αποτύπωμά της.  ...

  • 2018 ΤΟΥΟΤΑ 4/1

    Test Drive: 2018 Toyota Yaris Hybrid

    Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις. Με αυτό το σκεπτικό, η Toyota επικαιροποίησε το μοναδικό supermini πλήρως υβριδικό της κατηγορίας. ​...

  • 2017 SKODA 3/1

    Skoda Octavia 1.6 TDI 116 PS (pics)

    Με βελτιώσεις το νέο Octavia συνεχίζει τη δυναμική του πορεία σε πωλήσεις και κυρίως στην αίσθηση ότι είναι το απόλυτο οικογενειακό sedan.

  • 2018 SUZUKI 2/1

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 CVT AUTO (90 PS)

    Το νέο Swift έρχεται να συνεχίσει την πολύ καλή σχέση του με το Ελληνικό αγοραστικό κοινό, όντας ένα πιο πλήρες και πολυδιάστατο αυτοκίνητο από το μοντέλο που αντικατέστησε. Κάτι που συμβαίνει και την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο CVT.

  • Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΥΝΟΥ! 27/12/2017

    Με 19 super cars στο... Nürburgring των ΗΠΑ!

    Τα κορυφαία Sports Cars του πλανήτη, μία απαιτητική πίστα, ένας νικητής σε μια σκληρή δοκιμασία που φέρνει τα αυτοκίνητα στα όριά τους...