CAR AND DRIVER ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
2018 MERCEDES-BENZ

Δοκιμάζουμε: Mercedes-Benz X 250d 4Matic 190 PS 15/2

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Το πράγμα φαινόταν εδώ και πάρα πολύ καιρό. Αρκετά χρόνια τώρα ως «αστικός» μύθος, και τον τελευταίο ένα-ενάμισι χρόνο, όταν πλέον πήρε σάρκα και οστά, το «αγροτικό της Μερσεντές» ήταν το θέμα που έφερνε τα πιο σίγουρα «κλικς» στο διαδίκτυο, αρκετή κουβέντα αυτοκινητικού «καφενείου» ανά την επικράτεια και σε κάθε περίπτωση μέγα ενδιαφέρον για έναν Έλληνα καταναλωτή που έπαψε να αγοράζει αυτοκίνητα αλλά ποτέ δεν έπαψε να μιλά για αυτά (και να τα ονειρεύεται...). Και η κατάσταση όπως εξελίχθηκε οδηγώντας την X-Class τρεις μέρες στους δρόμους της Βόρειας Πελοποννήσου, επιβεβαίωσε με τον καλύτερο τρόπο ότι όντως βρισκόμαστε μπροστά σε ένα φαινόμενο. Από το σαλέ και τις πίστες των Καλαβρύτων, μέχρι τα λιοτρίβια και τα χωράφια της Ηλείας, από τις καφετέριες της Αγίου Νικολάου στην Πάτρα μέχρι τις πλατείες των χωριών που σταμάτησε και δεν ξεκόλλαγε με τίποτα, η X-Class έγινε το πρώτο θέμα στο δελτίο ειδήσεων του φαντασιακού του Έλληνα της κρίσης. Μαζί και ένα μπλέντερ της κοινωνικής διαστρωμάτωσης, αφού στα τζάμια και τα καθίσματά της πέρασε «λαός και Κολωνάκι», νέοι και ηλικιωμένοι, αγοραστές και περίεργοι, άσχετοι και σχετικοί (αυτούς του πιάνεις αμέσως, ξεκινούν με το «είναι το Νavara» και καταλήγουν να ξεροσταλιάζουν λιγωμένοι), όλοι ανεξαιρέτως ανέβηκαν ευλαβικά στο πλαϊνό μαρσπιέ και άφησαν τον ταξικό οβολό τους στην «θρησκεία» του αστεριού.

Loading the player ...

Η πάνδημη αποδοχή της X-Class, μπορεί να προκαλεί εντύπωση, όμως δεν είναι κάτι που δεν το περιμένεις (ίσως όχι σε τέτοιο βαθμό). Μια εταιρία που έχει στο ντοσιέ της από Formula 1 και AMG μέχρι Actros και Unimog, η κίνηση να μπει και στα pick-up μοιάζει φυσική συνέχεια, έστω και αν έγινε με κάποια καθυστέρηση και την απαραίτητη για το πρεστίζ της εταιρίας μιντιακή παραφιλολογία. Η αγορά αυτών των αυτοκινήτων είναι μεγάλη (ιδίως σε κάποιες συγκεκριμένες χώρες), τα χρήματα πολλά και η συμφωνία με το γκρουπ Renault-Nissan για «αδελφοποίηση» με το Navara προσέφερε όλες τις οικονομίες κλίμακας έτσι ώστε να μας προκύψει το πρώτο pick-up από premium κατασκευαστή. Το ερώτημα που πλανάται λοιπόν είναι σε ποιο βαθμό η Mercedes κατάφερε να ανταποκριθεί στις τόσο υψηλές προσδοκίες του φιλοθεάμονος κοινού σε όλο τον πλανήτη και κατά πόσον άξιζε όλη αυτή η αναμονή.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ