Advertisement
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ

Δοκιμάζουμε: KIA Picanto 1.0 67 PS EX Premium Navi 9/3

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ας υποθέσουμε ότι είστε γονιός και πως το... βλαστάρι σας απέκτησε πρόσφατα το δίπλωμα οδήγησης, αλλά εσείς δε θέλετε να παίρνει συχνά από εσάς το δικό σας αυτοκίνητο. Η πρώτη σκέψη σας είναι να προχωρήσετε στην αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου, το οποίο, όμως, δε θα είναι αυξημένου μεγέθους, επομένως και κόστους. Έτσι, καλείστε να επιλέξετε μία πρόταση από αυτές της μικρότερης κατηγορίας, της Α που αποκαλείται αλλιώς και mini. Οι επιλογές είναι σαφώς πάρα πολλές, αλλά αυτές που συνδυάζουν πολλά (αν όχι όλα τα) πλεονεκτήματα είναι λίγες. Μια από αυτές, λοιπόν, είναι το Picanto της KIA, το οποίο βρίσκεται πλέον στην τρίτη γενιά του, η οποία είναι σαφώς η πιο ολοκληρωμένη απ’ όλες.

Εντάξει, από πλευράς σχεδίασης, το σύγχρονο Picanto ίσως είναι κάπως υπερβολικό. Πολλοί μπορεί να το βρουν έτσι στα σημεία, ενώ άλλοι πιστεύουν πως η σχεδίασή του είναι υπερβολική στο σύνολο των γραμμών τους. Όπως και να ‘χει, περί ορέξεως... Το θέμα μας είναι σίγουρα πόσο καλό είναι το Picanto ως αυτοκίνητο, και όχι ως μοντέλο της... πασαρέλας. Έτσι, ξεκινάμε με το «ουκ εν τω πολλώ το ευ», δηλαδή ένα αυτοκίνητο δε χρειάζεται να είναι μεγάλο για να είναι και καλό. Τι κι αν έχει μήκος μόνο 3,6 μέτρα; Τι κι αν εφοδιάζεται με έναν τρικύλινδρο κινητήρα μόλις 998 cc; Το μηχανικό σύνολο του Picanto με τα 67 PS είναι -ιδιαίτερα για την πόλη- υπέρ του δέοντος επαρκές, έχει σχετικά αθόρυβη λειτουργία και μπορεί να επιταχύνει το mini της KIA με ικανοποιητική ταχύτητα. Με άλλα λόγια, κινούμενος κανείς μέσα στα όρια της πόλης, θα καταφέρει να ξεφύγει με ευκολία από τις διάφορες κακοτοπιές ή παγίδες, όπως άλλοι, πιο αργοί οδηγοί κτλ.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ