ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
2018 HYUNDAI I30 1.0T-GDI 120 PS

Δοκιμάζουμε: Hyundai i30 1.0 T-GDi 120 PS 10/12/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚEIMENO: BAΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ, ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

 

Οι κορεάτες έχουν μια επιχειρηματική εμμονή: Αρέσκονται στο να βάζουν τον πήχη ψηλότερα από ό,τι περιμένει ο ανταγωνισμός τους και στο τέλος να τον ξεπερνούν, βάζοντας τον ολοένα και ψηλότερα. Αυτή η διαπίστωση ισχύει σε οποιονδήποτε βιομηχανικό τομέα της Κορέας είτε με την LG, είτε με τη Samsung είτε, ακόμη και στη μουσική βιομηχανία με το γκρουπ των BTS που σαρώνει τα charts. Φαίνεται δε περίτρανα στην αυτοκινητοβιομηχανία και για άλλη μια φορά εδώ, στο νέο Hyundai i30, το οποίο έθεσε τις βάσεις για την επόμενη μέρα της Hyundai σε πολλά επίπεδα τα οποία βρίσκονται...υψηλότερα από τα προηγούμενα.

Για να πετύχουν βέβαια ένα τόσο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα οι σχεδιαστές και μηχανικοί της Hyundai έπρεπε να σκεφτούν “παγκοσμιοποιημένα”. Έπρεπε να ξενιτευτούν, να σχεδιάσουν και να εξελίξουν στο Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας της Hyundai Motor Europe στο Rüsselsheim στη Γερμανία, να το δοκιμάσουν στη διάσημη πίστα Nürburgring Nordschleife και τέλος να το παράξουν - όπως κάνουν την τελευταία σχεδόν δεκαετία – στο εργοστάσιό τους στο Nošovice της Τσεχίας από χάλυβα κατασκευής της Hyundai (Η Hyundai Motor είναι ο μοναδικός κατασκευαστής αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο που κατασκευάζει το δικό του χάλυβα για την παραγωγή των οχημάτων του). Μιας και αναφερθήκαμε σε τεχνικά ζητήματα καλό να σημειώσουμε ότι η ποσότητα χάλυβα υπέρ-υψηλής αντοχής έχει σχεδόν διπλασιαστεί στο 53%, ενώ σε συνδυασμό με νέες τεχνικές συγκόλλησης έχει επέλθει μείωση του βάρους κατά 28 κιλά και αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας κατά 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο i30.

Θέλεις ένα πραγματικά value for money συμβόλαιο; Μπες τώρα στον κόσμο της Anytime

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ