ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΪΟΥ 2018
2017 CITROËN C3 1.2 «PURETECH» 110 PS S&S EAT6

Δοκιμάζουμε: Citroen C3 1.2 "Puretech" 110 PS S&S EAT6 11/12/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

 

Ιστορικά, στη Citroën προσπαθούν να αλλάξουν τα δεδομένα στην αυτοκινητοβιομηχανία βασιζόμενοι τόσο στη σχεδίαση και τη δυνατότητα εξατομίκευσης του οχήματος όσο και στην τεχνολογική πρωτοπορία, η οποία εσχάτως επικεντρώνεται στη μείωση του βάρους των μοντέλων της και στον τρόπο διαχείρισης των εφαρμογών ενημεροδιασκέδασης που ενέχονται στον εξοπλισμό ενός οχήματος. Εσχάτως, με το C4 Cactus προσπάθησε να επαναφέρει την ιδέα της απλότητας στην εσωτερική διαμόρφωση ενός οχήματος και την ιδιότυπη εικόνα αυτού εντός και εκτός, τομέας στον οποίο η Citroën έχει ξεχωριστή και απαράμιλλη ιστορία - αρκεί μια «ματιά» στο παρελθόν της προς επιβεβαίωση. Με το νέο C3, τα στελέχη της θέλησαν να εξαπλώσουν τη συγκεκριμένη πρακτική τόσο σε ό,τι αφορά τον αριθμό των μοντέλων της τα οποία δημιουργούνται υπό το πρίσμα αυτής όσο και αναφορικά στο πλήθος του αγοραστικού κοινού που θα προτιμήσει να τα αποκτήσει.

Οι παράγοντες της πρακτικότητας, της παραγωγής αυτοκινήτων με σχετικά μικρές διαστάσεις (τουλάχιστον στις κατηγορίες mini και supermini) και της σχετικά οικονομικά προσιτής τιμής αγοράς είναι βασικοί πλέον στην επιχειρηματική πολιτική που εφαρμόζει η γαλλική εταιρεία. Για το C3 συνδύασαν αισθητικά στοιχεία από το C1 (π.χ. διαμόρφωση «μάσκας») και από το C4 Cactus (υιοθέτηση των αεροκυψελών προστασίας από μικροσυγκρούσεις στο πλάι) και το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που προκαλεί το ενδιαφέρον σχεδιαστικά και το οποίο διαφέρει σαφώς από τους άμεσους εμπορικούς ανταγωνιστές του.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ