CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ

Alfa Romeo Stelvio Q4 2.2 MJTE 210 PS AUTO vs. Mercedes GLC 250D 204 PS AUTO 23/12/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Με τον κλασικό Ιταλικό τρόπο, δηλαδή με στομφώδη και μεγαλοπρεπή εξωστρέφεια, η Stelvio βρήκε τη θέση της στην αγορά των SUV οχημάτων. Με την ιστορία και τον μύθο της Alfa Romeo να εμπλέκονται per se, το νέο μοντέλο της Ιταλικής εταιρείας χαρακτηρίζεται «ως ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία». Κι αυτό γίνεται αιτία για συγκρίσεις.

Η αρχή που έγινε με την Giulia συνεχίστηκε με τη Stelvio, σε μια προσπάθεια αλλαγής των δεδομένων για την Alfa Romeo. Μάλιστα, δεν πρόκειται απλώς για ένα «νέο μοντέλο» που προστίθεται στα ήδη υπάρχοντα, πρόκειται για ένα νέο μοντέλο που εκπορεύεται από την «καρδιά» της αγοράς, δηλαδή την κατηγορία των SUV οχημάτων. Αυτά παραμένουν η «ανερχόμενη δύναμη» εμπορικά και ανάγκασαν τους ανθρώπους της «FCA» να τολμήσουν την δημιουργία ενός τέτοιου μοντέλου, για πρώτη φορά στην υπεραιωνόβια ιστορία της. Μια εταιρεία -πάλαι ποτέ συνυφασμένη με τον σπορ χαρακτήρα και την προσεγμένη κατασκευή των οχημάτων της- προσπαθεί τις τελευταίες δεκαετίες να ξαναβρεί την ταυτότητά της μέσω «αναβιώσεων». Μέσω μοντέλων που φέρουν ονομασίες από το παρελθόν της, αλλά χωρίς να αντιπροσωπεύουν ουσιαστικά αυτά που πρέσβευαν τα ομώνυμα οχήματα του τότε.

Βεβαίως, η Αlfa Romeo έχει φανατικούς υποστηρικτές οι οποίοι βασίζουν την επιλογή τους καθαρά συναισθηματικά στις ημέρες μας, βασιζόμενοι ακριβώς στην ιστορία και τον επικρατών μύθο της. Ωστόσο, στο «δια ταύτα», δηλαδή τόσο στην κριτική όσο και την συγκριτική αξιολόγηση, το αποτέλεσμα υστερούσε. Οι προσπάθειες που κάνουν τα τελευταία χρόνια στην Alfa Romeo για τη δημιουργία ανταγωνιστικών μοντέλων που να διακρίνονται σε κάθε τομέα τους είναι δεδομένες και αναγνωρίζονται. Εντούτοις, είναι μια διαδικασία που χρειάζεται χρόνο τόσο για τους ανθρώπους της Alfa Romeo (ώστε να δουν τι είναι σωστό για να διατηρηθεί και να ενδυναμωθεί και τι πρέπει να αλλάξει), όσο και για τον κόσμο (για να πειστεί για την αναγκαιότητα των αλλαγών, την αξιοπιστία, την «ορθότητα» των επιλογών).

Η Stelvio είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα για την Ιταλική εταιρεία. Παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα και καταρχάς έγινε δεκτή με θετικά σχόλια από τον Τύπο. Αυτή τη φορά οι άνθρωποι της Alfa Romeo είχαν μια καλή βάση, συνολικά. Η δημιουργία της πλατφόρμας «Giorgio», όπως ονομάζεται, είναι αυτή που επέτρεψε τη μεταστροφή της Alfa Romeo σε αυτό που παρουσιάζει έμπρακτα τα τελευταία δύο χρόνια (δηλαδή, από την παρουσίαση της Giulia). Όταν το 2014 ο κ. Sergio Marchionne, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου «FCA» ανακοίνωσε το πενταετές πρόγραμμα για την ανάπτυξη αυτού έθεσε ως πυρήνα αυτής την εν λόγω πλατφόρμα (η οποία προορίζεται να χρησιμοποιηθεί επίσης για τη δημιουργία νέων μοντέλων της Jeep, της Dodge ακόμα και της Maserati).

Θέλεις ένα πραγματικά value for money συμβόλαιοΜπες τώρα στον κόσμο της Anytime.

 
< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ