Advertisement
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018

Δοκιμάζουμε: Mercedes-Benz X 250d 4Matic 190 PS [ 15/2 ]

Loading the player ...

Ποια Ferrari; Αν θέλεις να έχεις την Ελλάδα στα πόδια σου, ο μόνος σίγουρος τρόπος είναι να βρεθείς στο τιμόνι μιας Mercedes X-Class. Και να ήταν μόνο αυτό...

Το πράγμα φαινόταν εδώ και πάρα πολύ καιρό. Αρκετά χρόνια τώρα ως «αστικός» μύθος, και τον τελευταίο ένα-ενάμισι χρόνο, όταν πλέον πήρε σάρκα και οστά, το «αγροτικό της Μερσεντές» ήταν το θέμα που έφερνε τα πιο σίγουρα «κλικς» στο διαδίκτυο, αρκετή κουβέντα αυτοκινητικού «καφενείου» ανά την επικράτεια και σε κάθε περίπτωση μέγα ενδιαφέρον για έναν Έλληνα καταναλωτή που έπαψε να αγοράζει αυτοκίνητα αλλά ποτέ δεν έπαψε να μιλά για αυτά (και να τα ονειρεύεται...). Και η κατάσταση όπως εξελίχθηκε οδηγώντας την X-Class τρεις μέρες στους δρόμους της Βόρειας Πελοποννήσου, επιβεβαίωσε με τον καλύτερο τρόπο ότι όντως βρισκόμαστε μπροστά σε ένα φαινόμενο. Από το σαλέ και τις πίστες των Καλαβρύτων, μέχρι τα λιοτρίβια και τα χωράφια της Ηλείας, από τις καφετέριες της Αγίου Νικολάου στην Πάτρα μέχρι τις πλατείες των χωριών που σταμάτησε και δεν ξεκόλλαγε με τίποτα, η X-Class έγινε το πρώτο θέμα στο δελτίο ειδήσεων του φαντασιακού του Έλληνα της κρίσης. Μαζί και ένα μπλέντερ της κοινωνικής διαστρωμάτωσης, αφού στα τζάμια και τα καθίσματά της πέρασε «λαός και Κολωνάκι», νέοι και ηλικιωμένοι, αγοραστές και περίεργοι, άσχετοι και σχετικοί (αυτούς του πιάνεις αμέσως, ξεκινούν με το «είναι το Νavara» και καταλήγουν να ξεροσταλιάζουν λιγωμένοι), όλοι ανεξαιρέτως ανέβηκαν ευλαβικά στο πλαϊνό μαρσπιέ και άφησαν τον ταξικό οβολό τους  στην «θρησκεία» του αστεριού.

%VIDEO1%

Η πάνδημη αποδοχή της X-Class, μπορεί να προκαλεί εντύπωση, όμως δεν είναι κάτι που δεν το περιμένεις (ίσως όχι σε τέτοιο βαθμό). Μια εταιρία που έχει στο ντοσιέ της από Formula 1 και AMG μέχρι Actros και Unimog, η κίνηση να μπει και στα pick-up μοιάζει φυσική συνέχεια, έστω και αν έγινε με κάποια καθυστέρηση και την απαραίτητη για το πρεστίζ της εταιρίας μιντιακή παραφιλολογία. Η αγορά αυτών των αυτοκινήτων είναι μεγάλη (ιδίως σε κάποιες συγκεκριμένες χώρες), τα χρήματα πολλά και η συμφωνία με το γκρουπ Renault-Nissan για «αδελφοποίηση» με το Navara προσέφερε όλες τις οικονομίες κλίμακας έτσι ώστε να μας προκύψει το πρώτο pick-up από premium κατασκευαστή. Το ερώτημα που πλανάται λοιπόν είναι σε ποιο βαθμό η Mercedes κατάφερε να ανταποκριθεί στις τόσο υψηλές προσδοκίες του φιλοθεάμονος κοινού σε όλο τον πλανήτη και κατά πόσον άξιζε όλη αυτή η αναμονή.

 

Μercedes μέσα και έξω

Με δεδομένη την μηχανολογική βάση, το κυρίαρχο διακύβευμα στην X-Class ήταν κατά πόσο παραμένει ένα γνήσιο μέλος της οικογένειας των οχημάτων της Μercedes (και δη των επαγγελματικών της). Η απάντηση είναι ότι καταφέρνει περίφημα να φέρει το «αστέρι» στο καπό χωρίς εκπτώσεις και «ναι μεν, αλλά». Η σχεδίασή της για παράδειγμα κρατά όλα τα οικογενειακά χαρακτηριστικά των σύγχρονων SUV της εταιρίας στο εμπρός μέρος, με την χαρακτηριστική γρίλια, τα πολύ όμορφα φωτιστικά σώματα, και ένα δυναμικό παρουσιαστικό που σίγουρα επιβάλλεται όπου σταθεί και όπου βρεθεί. Και μάλιστα καταφέρνει κάτι ακόμα πιο σημαντικό: να είναι άμεσα αναγνωρίσιμη από όλους, χωρίς συστάσεις και με την απαραίτητη σχεδιαστική αυταρέσκεια που χαρακτηρίζει τα μεγάλα τετρακίνητα της Mercedes, ιδίως εδώ που τα 5,34 μέτρα του αμαξώματος δίνουν άλλη διάσταση στην έννοια του πληθωρικού.

Η ίδια στρατηγική ακολουθείται και στο εσωτερικό, όπου πέρα από την αναπόφευκτη χωροταξική ώσμωση με το Navara, όλα έχουν μεταφερθεί στο upper class σύμπαν της Mercedes. H εικόνα είναι γνώριμη και οικεία, με τους διακόπτες και το σύστημα infotainment να είναι copy-paste των επιβατικών της εταιρίας, ενώ από εκεί και πέρα η αισθητική και ο διάκοσμος ακολουθούν την Γερμανική κοσμοθεωρία. Το οποίο σημαίνει premium παροχές σε ανέσεις (για παράδειγμα, δερμάτινα ηλεκτρικά και θερμαινόμενα καθίσματα στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας) καθώς και άριστη βαθμολογία στο φροντιστήριο της νέας τεχνολογίας (διαθέτει μεταξύ άλλων Lane Assist, Active Brake Assist, Traffic Sign Assist, Cruise Control, Hill Descent κ.λπ.). Οι χώροι είναι στο πάνω όριο της κατηγορίας των διπλοκάμπινων, με τους πίσω επιβάτες να κάθονται ψηλά και να βολεύονται άνετα αν δεν ξεπερνούν το 1,85. Υπάρχουν βέβαια κάποιες «γκρίζες» ζώνες για αυτοκίνητο της Mercedes όπως τα σκληρά πλαστικά και η αναπόφευκτα υψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης (με μικρή απόσταση ανάμεσα στα πόδια και το τιμόνι), όμως είναι τόσο καθηλωτική η υπεροχή του μερσεντικού υπερθεάματος που γρήγορα τα ξεχνάς και τα αποδέχεσαι. Όσο για τα επαγγελματικά της καθήκοντα, και συγκεκριμένα τα κρίσιμα νούμερα που σχετίζονται με την καρότσα, τα πράγματα είναι μέσα στα πλαίσια του ανταγωνισμού. Η καρότσα, με τις έξυπνες δέστρες από το Navara έχει μήκος 1,578 μέτρα, πλάτος ανάμεσα στους θόλους 1,215 μέτρα, ενώ το ωφέλιμο φορτίο, ανάλογα και την έκδοση και το απόβαρο του αμαξώματος μπορεί να ξεπεράσει και τον 1 τόνο και η δυνατότητα ρυμούλκηση τους 3,5 τόνους.

 

Mercedes αλα Ιαπωνικά από κάτω

Στα μηχανικά μέρη όπως έχουμε ήδη αναφέρει -και μάλλον έχετε εμπεδώσει- γίνεται πράξη η συμφωνία της Mercedes-Benz με το γκρουπ Renault-Nissan για την κοινή εξέλιξη κάποιων επιλεγμένων μοντέλων. Αυτό σημαίνει ότι αν σκύψει κανείς κάτω από το ογκώδες αμάξωμα της X-Class (και ήταν πολλοί που γονάτισαν για να πειστούν και να πείσουν...), θα βρει ένα πλαίσιο τύπου σκάλας και τις κλασικές -και εν πολλοίς επιβαλλόμενες- επιλογές για ένα επαγγελματικό pick-up, όπως τον άκαμπτο άξονα πίσω (με ελατήρια και πολλαπλούς συνδέσμους εδώ), κανονική και όχι δήθεν τετρακίνηση με μπλοκάρισμα του κεντρικού διαφορικού, και «κοντό» κιβώτιο για τα δύσκολα με ηλεκτρονικό κλείδωμα του πίσω διαφορικού. Από εκεί και πέρα είναι προφανές ότι η Mercedes έκανε στο μέτρο που τις επιτρέπουν οι συγκεκριμένες λύσεις τις δικές της επεμβάσεις, τόσο σε ό,τι αφορά την ρύθμιση της ανάρτησης όσο και σε ό,τι έχει να κάνει με την πιο προσεγμένη ηχομόνωση της καμπίνας και του κινητήρα.

Ο τελευταίος είναι ένα τετρακύλινδρο σύνολο των 2,3 λίτρων της γαλλο-ιαπωνικής συνεργασίας, με απόδοση στους 190 ίππους και ροπή 450 Nm. Συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων με μετατροπέα ροπής το οποίο έχει την δυνατότητα και χειροκίνητων αλλαγών. Από μόνο του, το συγκεκριμένο μοτέρ είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση καθώς είναι αρκετά σύγχρονο σε σχεδίαση με διπλό τούρμπο για καλύτερη απόδοση σε μεγαλύτερο εύρος στροφών ενώ και στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά πολιτισμένο και αθόρυβο. Όμως ο συνδυασμός του με το κιβώτιο ταχυτήτων δεν είναι ότι πιο επιτυχημένο έχουμε δει σ' αυτή την κατηγορία, καθώς το τελευταίο αργεί χαρακτηριστικά στο kick down και γενικά κάνει δύσκολη την ζωή του κινητήρα, που θέλει αλλά δεν μπορεί. Στην όλη ράθυμη εικόνα, μεγάλη ευθύνη έχει προφανώς και το βάρος των 2.259 κιλών της έκδοσης της δοκιμής μας, που ουσιαστικά βάζει τον πήχη για το τι μπορεί να καταφέρει το αυτοκίνητο. Και επί της ουσίας προσγειώνει όλες τις μαρκετινίστικες υπερβολές περί life style οχήματος. Όσο για την οικονομία σε καύσιμο, τα πάνω από 1.000 χιλιόμετρα που κάναμε σε τρεις ημέρες σε Εθνική και επαρχιακό δίκτυο της Αχαΐας και Ηλείας (μαζί και μπόλικο «παιχνίδι» για χάρη της φωτογράφισης, λέμε τώρα...) έδειξαν κοντά στα 9,5 λίτρα μέσο όρο, με τα 9 (και λίγο πιο κάτω) να είναι εφικτά στο ήρεμο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο, και τα 11+ λίτρα να είναι «ψωμοτύρι» αν αρχίσεις να παίζεις μαζί του (ή τέλος πάντων το οδηγείς φορτωμένο είτε από το χωράφι είτε από το Χιονοδρομικό στα Καλάβρυτα...).

 

Μercedes και στον δρόμο

Πώς είναι τελικά το πολυαναμενόμενο pick-up της Mercedes στον δρόμο; Η πρώτη και πιο χαρακτηριστική αίσθηση είναι αυτή που δημιουργεί η εξαιρετική ηχομόνωση και η καλή αεροδυναμική της καμπίνας, που κρατά τον θόρυβο σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα για την κατηγορία. Ακόμα και σε ταχύτητες της τάξης των 140 ή και 150 km/h, η ησυχία στην καμπίνα θυμίζει καλό επιβατικό, και πρέπει να ρίξεις την ματιά σου στον καθρέπτη για να συνειδητοποιήσεις ότι έχεις να κάνεις με ένα «αγροτικό». Στην όλη αίσθηση της άνεσης συμβάλλει και η ρύθμιση της ανάρτησης, που σε δρόμους με καλή άσφαλτο δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες για ένα ξεκούραστο ταξίδι επί πολλές ώρες. Από εκεί και πέρα, ο επαγγελματικός προσανατολισμός του αυτοκινήτου παίρνει το πάνω χέρι, με το βάρος και τις μεγάλες διαστάσεις να βάζουν τα όρια για το πόσο μπορούν να εξελιχθούν αυτού του τύπου τα οχήματα. Το τιμόνι για παράδειγμα είναι αδικαιολόγητα βαρύ για ένα επιβατικό, αν και είναι κάτι που συνηθίζεται σ' αυτή την κατηγορία, και τουλάχιστον στην περίπτωση της X-Class έχει και μπόλικη πληροφόρηση για το που βρίσκονται οι τροχοί.

Το πλαίσιο τύπου σκάλας και οι επιλογές στην ανάρτηση, όσο και αν έχει επέμβει η Mercedes, δεν μπορούν να απαλλαγούν από τις εγγενείς αδυναμίες τους, τις ταλαντώσεις και τους κραδασμούς στις εγκάρσιες ανωμαλίες και τις λακκούβες. Οι κλίσεις και γενικά η αδράνεια ενός τόσο μεγάλου οχήματος γίνονται παντού εμφανείς, πολύ δε περισσότερο στο επαρχιακό δίκτυο, όπου και λόγω της ασυμφωνίας χαρακτήρων κινητήρα-κιβωτίου, χρειάζεται να κινείται κανείς με πιο χαλαρούς ρυθμούς και να μπει στο πνεύμα μιας οδήγησης με περισσότερη «ροή» στις κινήσεις παρά νευρικές αντιδράσεις που δεν συνάδουν με την περίπτωση. Προσεκτικός θα πρέπει να είναι ο οδηγός και με τα φρένα, όπως άλλωστε συμβαίνει με όλα τα pick-up, καθώς η καλή αίσθηση από μόνη της δεν επαρκεί όταν έχεις εξαντλήσει (ή και υπερβεί, στην Ελλάδα ζούμε...) τους 3 τόνους μικτό βάρος. Εκτός δρόμου, οι δυνατότητες είναι δεδομένες με βάση τον εξαιρετικό «δότη», με την μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20 εκατοστά στην βασική έκδοση, 22 στις εκδόσεις με αυξημένο ύψος), την σκληροτράχηλη κατασκευή και την δοκιμασμένη τετρακίνηση να είναι έτοιμες για κάθε ενδεχόμενο. Μοναδική ένσταση τα αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, τα οποία ναι μεν είναι άνετα και ήσυχα στο ταξίδι, όμως εκτός ασφάλτου χρειάζεται προσοχή και σύνεση γιατί η κορυφαία τετρακίνηση από μόνη της δεν είναι πανάκεια όταν το φαρδύ πέλμα με τα ρηχά αυλάκια μπουκώσουν σε ένα πολύ λασπωμένο χωράφι. 

 

Μercedes σε όλα της

Συμπερασματικά, και για να κλείσουμε πρώτα την κουβέντα του «καφενείου»: Η Χ-Class είναι Navara όπου χρειάζεται (πράγμα πολύ καλό) και Mercedes εκεί που πρέπει (πράγμα ακόμα καλύτερο). Έχει όλα όσα χρειάζεται ένα κανονικό επαγγελματικό pick-up για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις τις δουλειάς (εκτός από τα λάστιχα...) ενώ εφοδιάζεται πολυτέλεια και ανέσεις που σίγουρα της δίνουν έναν premium χαρακτήρα, όχι μόνο τύποις αλλά και ουσία. Είναι το καλύτερο και πιο άνετο στο ταξίδι στην Εθνική, είναι το λιγότερο τραχύ και κουραστικό στο χώμα, ενώ προσφέρει στοιχεία εξοπλισμού από το καλό συρτάρι των επιβατικών της Mercedes. Προφανώς και δεν είναι ένα ακόμα από τα SUV της εταιρίας ούτε άλλωστε αυτό επιδιώκει, καθώς η φιλοσοφία και οι στόχοι του είναι διαφορετικοί. Είναι όμως το καλύτερο pick-up που μπορεί να αγοράσει κανείς αυτή την στιγμή στην χώρα μας, έστω και αν χρειάζεται να καταβάλλει ένα αξιοσέβαστο επιπλέον ποσό σε σχέση με την υπόλοιπη κατηγορία. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής που είχε «τα πάντα όλα» (από δερμάτινα καθίσματα και επτά αερόσακους, μέχρι διζωνικό κλιματισμό και κάμερα οπισθοπορείας με γωνία θέασης 360 μοιρών) το ποσό αυτό φτάνει τα 52.050 ευρώ. Πέρα από την τιμή όμως το πιο σημαντικό όμως είναι ότι ως μία πραγματική Mercedes με άποψη και δικό της χαρακτήρα, καταφέρνει να ανεβάζει δυο-τρία σκαλιά τα pick-up προς το SUV πεπρωμένο τους, όντας παράλληλα το αυτοκίνητο που ανοίγει κάθε «πόρτα» στην ελληνική επικράτεια. Το «αγροτικό της Μερσεντές» σε πάει παντού, είτε αυτό αφορά την άσφαλτο είτε το σκληρό off road της κοινωνικής καταξίωσης. Μια πραγματική Σταρ Ελλάς που ήρθε για να μείνει.

 

YΠΕΡ

  • ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ
  • ΆΝΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
  • PREMIUM ΣΑΛΟΝΙ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

ΚΑΤΑ

  • ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
  • ΤΙΜΗ
  • ΑΠΟΔΟΣΗ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ

 

 

Το εργαλείο

Mπορεί να έχει πιο τονισμένο το στοιχείο της SUV φιλοσοφίας, όμως η X-Class δεν παύει να είναι ένα εργαλείο δουλειάς. Και σε μια από τις πολλές και επιβεβλημένες, («Δεν σηκώνω κουβέντα, θέλω να το δω!») στάσεις μας ήταν σε ένα ελαιοτριβείο. Όπου αφού λύσαμε όλες τις απορίες που έπεφταν από παντού, αφού καταφέραμε να τους ξεκολλήσουμε από το τιμόνι και τα δέρματα, ζητήσαμε και μία χάρη: Να βάλουμε μερικά σακιά ελιές στην καρότσα, χάριν της φωτογράφισης, αλλά -κυρίως- για να επιβεβαιώσουμε κάτι που συνήθως συμβαίνει σ' αυτά τα αυτοκίνητα. Το γεγονός δηλαδή ότι όταν φορτωθούν, πατά καλύτερα ο πίσω άξονας, και γενικά συμπεριφέρονται με ένα πιο ισορροπημένο τρόπο. Στην μικρή βόλτα που κάναμε ως... ελαιοπαραγωγοί πλέον, όντως επιβεβαιώθηκε η παραπάνω συνθήκη, με την X-Class να έχει λιγότερες αναπηδήσεις στο πίσω μέρος και περιορισμένες ταλαντώσεις από το αμάξωμα σε «κατσαρό» οδόστρωμα. Βέβαια, σ' αυτή την περίπτωση (ή ακόμα περισσότερο όταν εξαντλήσεις τον 1+ τόνο του νόμιμου ωφέλιμου) χρειάζεται περισσότερη δουλειά με το σταυρόλεξο «κιβώτιο-κινητήρας» και μεγαλύτερη σύνεση με τα φρένα καθώς οι αποστάσεις επιβράδυνσης μεγαλώνουν πολύ. Πάντως και του σαλονιού και του ελαιοτριβείου, η X-Class στάθηκε στο ύψος της, κέρδισε τα εύσημα από τους παρευρισκόμενους που στο μεταξύ είχαν πληθύνει «επικίνδυνα», ενώ αν δεν προφασιζόμασταν ότι είχαμε φωτογράφιση μπροστά μας, ακόμα εκεί θα βρισκόταν σε λαϊκό προσκύνημα («Πόσο είπες ότι κάνει;» «Ναι, αλλά είναι Μερσεντές»...).

 

Trivia για την Χ-Class

  • Δεν είναι το πρώτο pick-up της Mercedes. Τον τίτλο αυτό κατέχει το «LaPickup», ένα αγροτικό βασισμένο στην σειρά W114/W115 που η εταιρία είχε δώσει φασόν παραγωγή σε εργοστάσιο της Αργεντινής. Η καρότσα ήταν καλυμμένη με ξύλο και κατασκευάστηκαν περίπου 3.000 αυτοκίνητα.
  • Κύριες αγορές στις οποίες απευθύνεται είναι η Λατινική Αμερική, η Νότια Αφρική, η Αυστραλία (όπου τα pick-up έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς) και κάποιες χώρες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Στις ΗΠΑ δεν θα πάει, παρά το γεγονός ότι τα pick-up κυριαρχούν εκεί, καθώς θεωρείται μικρή για τα δεδομένα των Αμερικανών.
  • Η παραγωγή του για τις χώρες της Ευρώπης, την Αυστραλία και τη Νότια Αφρική γίνεται στο εργοστάσιο της Nissan στην Βαρκελώνη. Όσα προορίζονται για τη Νότια Αμερική, θα κατασκευάζονται στην Αργεντινή, στο εργοστάσιο της Renault στην Κόρντομπα.
  • Έχει ήδη κερδίσει πέντε αστέρια στo crash test του ΕuroNCAP, με καλύτερη βαθμολογία στην προστασία των επιβατών, των παιδιών και των πεζών.
  • Είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις πετρελαίου, την X 220d όπου o turbo diesel των 2.300 κυβικών αποδίδει 163 ίππους και την bi turbo X 250d με 190 ίππους πάντα από 2,3 λίτρα.
  • Η εισαγωγική έκδοση Pure της X220d ξεκινά από τις 35.028 ευρώ, ενώ υπάρχουν συνολικά τρεις εκδόσεις: η επαγγελματική X-Class Pure, η X-Class Progressive με περισσότερα επιβατικά στοιχεία και η πιο lifestyle με την ονομασία X-Class Power.
  • Η Χ-Class ανοίγει την πόρτα στην Mercedes σε μία ιδιαίτερα προσοδοφόρα αγορά, αυτή των πάσης φύσεως camper. Η τάση είναι πλέον να προτιμούν τα αυτοκινούμενα που βασίζονται σε τετρακίνητα pick-up καθώς είναι πιο ευέλικτα και –κυρίως- μπορούν να κινηθούν σε δύσκολα εδάφη λόγω της τετρακίνησης και του αυξημένου ύψους.

 

 

TECH INFO

 

 

MERCEDES-BENZ X 250 d 4MATIC Progressive 190 PS

 
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO
ΚΑΥΣΙΜΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 2.298
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm] 140(190)/3.750
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm) 450/1.500-2.500
ΚΙΝΗΣΗ ΠΙΣΩ, ΚΑΤ’ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ
ΑΜΑΞΩΜA  
ΜXΠXΥ (mm) 5340x1.819x1.920
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 3.150
ΒΑΡΟΣ (kg) 2.234
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΡΟΤΣΑΣ (ΜΧΠ) (mm): 1.581x1.560
ΩΦΕΛΙΜΟ ΦΟΡΤΙΟ (kg) 1.016
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*  
0-100 km/h (s) 11,8
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h) 176
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km)  
ΕΝΤΟΣ/ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ* 9,6/6,9
ΜEΙΚΤΗ* 7,9
ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ 9,3
ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km)* 207
*ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ  
ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ (ΕΥΡΩ) 39.880

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΕΥΡΩ)

105

 

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)

 

MERCEDES-BENZ X 250 d 4MATIC Progressive 190 PS

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 8
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 7
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 8
ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8
ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 8
ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 9
ΑΣΦΑΛΕΙΑ 9
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 8
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 9
VALUE FOR MONEΥ 7
ΣΥΝΟΛΟ 81