Advertisement
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
2018 24 HOURS OF LE MANS

Η Ford προετοιμάζεται για Le Mans! 5/6

  • img
  • img
  • img

Διανύοντας ήδη την τρίτη χρονιά του επιτυχημένου αγωνιστικού προγράμματος του Ford GT, με μία νίκη στο Le Mans το 2016 και μία δεύτερη θέση το 2017, η Ford Chip Ganassi Racing είναι έτοιμη να δώσει τον καλύτερό της εαυτό.

«Είναι μεγάλη ικανοποίηση να βλέπουμε και τα τέσσερα αυτοκίνητα μαζί σαν μία ομάδα κάθε χρόνο στο Le Mans» δήλωσε ο Mark Rushbrook, παγκόσμιος διευθυντής της Ford Performance Motorsport. «Δείχνει την κλίμακα της παγκόσμιας προσπάθειας που ξεκινήσαμε το 2016 και συνεχίζουμε μέχρι σήμερα.

«Το Le Mans ήταν ανέκαθεν η υπέρτατη πρόκληση, αλλά φέτος ο πήχης έχει ανέβει ακόμα ψηλότερα, λόγω του ισχυρού ανταγωνισμού. Θα έχουμε απέναντί μας την αφρόκρεμα των Ferrari, Porsche, Aston Martin, Corvette και η BMW και ανυπομονούμε. Άλλωστε, γι’ αυτό αγωνιζόμαστε.»

Το Le Mans 24 Hours θεωρείται από τους σημαντικότερους αγώνες στο ημερολόγιο του Chip Ganassi και επιθυμεί διακαώς μία ακόμα νίκη για τη Ford το 2018.

«Το Le Mans 24 Hours είναι από τους αγώνες που σημειώνεις στο ημερολόγιο σου» δήλωσε ο Ganassi. «Έχει τα πάντα. Πραγματοποιείται σε μία ιστορική πίστα στη Γαλλία, είναι αγώνας αντοχής και από τους θεαματικότερους στον κόσμο. Όταν κερδίσεις σε έναν αγώνα όπως το Le Mans, ξέρεις ότι έχεις καταφέρει κάτι. Συμμετέχουν πολλοί οδηγοί, πληρώματα και ο κατάλληλος κατασκευαστής. Ανυπομονώ να επιστρέψουμε και να διεκδικήσουμε μία ακόμα νίκη.»

Το πλήρωμα του #66 Ford GT - Stefan Mücke (GER), Olivier Pla (FRA) και Billy Johnson -(USA) πήρε την πρώτη του νίκη στον πρώτο γύρο του FIA World Endurance Championship στο Spa (Βέλγιο) τον περασμένο μήνα. Στο Le Mans στάθηκαν άτυχοι τα δύο τελευταία χρόνια, γι’ αυτό ευελπιστούν ότι η νίκη στο Spa σηματοδοτεί μία θετική αλλαγή.

Στο #67 Ford GT, το αστέρι του Indycar Tony Kanaan (BRA) πλαισιώνει τους Andy Priaulx (GB) και Harry Tincknell (GB) που πέρσι τερμάτισαν δεύτεροι, και όλοι έχουν βλέψεις για το πρώτο σκαλί του βάθρου.

Έχοντας ήδη ανέβει στο βάθρο το 2018, οι οδηγοί του #68 Ford GT έχουν γράψει ιστορία: είναι το πλήρωμα που απέσπασε την πρώτη νίκη της σύγχρονης εποχής για τη Ford στο Le Mans, το 2016. Οι Joey Hand (USA), Sébastien Bourdais (FRA) και Dirk Müller (GER) επιθυμούν να κάνουν το double.

Οι οδηγοί του #69 Ford GT ξεκίνησαν το πρωτάθλημα του 2018 με τον καλύτερο τρόπο, κερδίζοντας στο Rolex 24 At Daytona. Οι Ryan Briscoe (AUS), Richard Westbrook (GB) και Scott Dixon (NZ) είναι πανέτοιμοι για μία νίκη στον 24ωρο αγώνα.

Όλοι οι οδηγοί των Ford GT γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν στο Le Mans. Ακολουθούν οι αναμνήσεις τους από τους δύο τελευταίους αγώνες στο Le Mans, ενώ παράλληλα αποκαλύπτουν τις φιλοδοξίες τους για τον αγώνα του 2018.

#66 FORD GT: «Όσο περισσότερο συμμετέχεις, τόσο καλύτερος γίνεσαι!» (Olivier Pla)

Η πρώτη χρονιά στο Le Mans με την Ford ήταν δύσκολη για εμάς με το  #66 GT καθώς χάσαμε δύο γύρους στα pits, αλλάζοντας το πάνελ φώτων στην πόρτα» θυμάται ο Olivier Pla. «Είχαμε τον ίδιο ρυθμό με τα υπόλοιπα Ford επομένως σίγουρα χάσαμε μία θέση το βάθρο εκεί. Η δεύτερη χρονιά φαινόταν πραγματικά καλή μέχρι περίπου ώρα 1 π.μ. όταν ένα πρόβλημα της πίσω ανάρτησης μας κόστισε περίπου επτά γύρους και δεν μπορούσαμε να το σώσουμε με τίποτα!

«Ο στόχος μας για την τρίτη χρονιά είναι όπως πάντα ίδιος: Διψάμε για τη νίκη! Η κατηγορία GTE Pro ουδέποτε ήταν τόσο ανταγωνιστική, επομένως θα ήταν απίστευτο να κερδίσουμε φέτος. Είμαστε ισχυρή ομάδα με δυνατό αυτοκίνητο και καλά πληρώματα. Τώρα, χρειάζεται απλά να εξασφαλίσουμε ότι όλα είναι τέλεια και έχουμε την τύχη με το μέρος μας. Όσο περισσότερο συμμετέχεις, τόσο καλύτερος γίνεσαι!”

#67 FORD GT: «Μαθαίνεις πάντα κάτι νέο κάθε φορά που τρέχεις στο Le Mans.» (Andy Priaulx)

«Το πρώτο Le Mans με Ford το 2016 στάθηκε δύσκολο για εμάς, καθώς βρεθήκαμε με πρόβλημα στο κιβώτιο στη γραμμή εκκίνησης, έτσι ο αγώνας μας σχεδόν τελείωσε πριν καν αρχίσει» δήλωσε ο Andy Priaulx. «Το δεύτερο, ωστόσο, ήταν εξαιρετικό, επειδή είχαμε πολύ καλή εμφάνιση και αρκετή τύχη στον τελευταίο γύρο, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση.  

«Ο φετινός αγώνας μοιάζει να είναι ο σκληρότερος μέχρι τώρα, αλλά το να κερδίζεις υπό τέτοιες συνθήκες, είναι συναρπαστικό. Θα ήθελα να ανέβω στο πρώτο σκαλί του βάθρου στο Le Mans. Έχω στο ενεργητικό μου μία τρίτη και μία δεύτερη θέση εκεί, ενώ πριν από μερικά χρόνια ‘οδήγησα’ τον 24ωρο αγώνα επί 23 γύρους! Υπάρχουν 16 ακόμα αυτοκίνητα GTE Pro, το καθένα με τρεις οδηγούς που όλοι λένε το ίδιο πράγμα, επομένως θα είναι θρίλερ! Μαθαίνεις πάντα κάτι νέο κάθε φορά που συμμετέχεις στο Le Mans. Είναι από τους αγώνες που πρέπει να τον καταλάβεις. Φέτος, είναι η πέμπτη μου φορά, κάθε χρόνο βελτιώνεσαι καθώς αποκτάς περισσότερη εμπειρία, αλλά αυτό δεν κάνει τα πράγματα ευκολότερα!»

#68 FORD GT: «Η Ford έχει αυτή την απίστευτη ιστορία στο Le Mans και τώρα, είμαστε μέρος αυτής.» (Joey Hand)

«Η πρώτη χρονιά είναι ξεχωριστή για μένα επειδή κερδίσαμε. Η Ford έχει αυτή την απίστευτη ιστορία στο Le Mans και τώρα είμαστε μέρος αυτής. Καταφέραμε να γράψουμε το δικό μας κεφάλαιο και να περάσουμε στο πάνθεον της ιστορίας και, για μένα αυτό είναι απλά υπέροχο. Καθώς μεγαλώνω και δεν θα οδηγώ, αυτό είναι κάτι που πάντα θα υπάρχει. Δεν καταφέραμε να διεκδικήσουμε τη νίκη πέρσι, και είναι κάτι που θέλουμε να πετύχουμε φέτος. Ποτέ δεν ξέρεις πόσες φορές θα τρέξεις στο Le Mans, πρέπει λοιπόν να αξιοποιείς την κάθε ευκαιρία.

«Κάθε χρόνο γινόμαστε όλο και καλύτεροι σαν ομάδα και όσο πιο άνετος είσαι, τόσο καλύτερα τα καταφέρνεις. Γνωρίζουμε περισσότερα γι’ αυτό τον αγώνα τώρα, όπως πού μένουμε, τη ‘ρουτίνα’ που ακολουθούμε, ξέροντας πού είναι τα πάντα, και πόσο απαραίτητος είναι ο σχολαστικός έλεγχος. Όσο πιο άνετος είσαι, τόσο λιγότερο αναρωτιέσαι τι θα συμβεί στη συνέχεια. Πάντα έλεγα ότι η άνεση φέρνει αποτελέσματα. Τα πάντα συνεργάζονται για να επιτευχθεί ένα αποτέλεσμα.»

#69 FORD GT: «Πιστεύω ότι το Le Mans πάντα έχει κάτι νέο να σου δώσει που δεν το έχεις ξαναδεί.» (Ryan Briscoe)

«Η πρώτη χρονιά ήταν απίστευτη για εμάς. Είχαμε ένα πραγματικά δυνατό αγώνα με μία αρχάρια ομάδα που λειτούργησε ως η απόλυτη πρωταθλήτρια. Το να τερματίζουν δύο από τα αυτοκίνητά μας στο βάθρο ήταν εξωπραγματικό. Θυμάμαι τη δεύτερη χρονιά, δεν είχαμε τις επιδόσεις για να κερδίσουμε στον αγώνα, γι’ αυτό θα ήθελα φέτος τη νίκη! Ανεβάσαμε τον πήχη πολύ ψηλά την πρώτη χρονιά, επομένως δεν συμβιβαζόμαστε με τίποτα λιγότερο. Πιστεύω ότι κάναμε ένα θαυμάσιο ξεκίνημα, κερδίζοντας στο Daytona 24 και τερματίζοντας στη δεύτερη θέση με το αυτοκίνητο #66.

«Πραγματικά δεν έχει κάποια διαφορά το να πηγαίνεις στο Le Mans για τρίτη χρονιά. Πιστεύω σε προσωπικό επίπεδο, ποτέ δεν αλλάζεις την προσέγγισή σου, όσες φορές και να  πας. Η προετοιμασία και όλα τα σχετικά είναι ίδια. Δεν μπορείς να χαλαρώσεις, δεν μπορείς να νιώσεις ότι είναι τρίτη χρονιάς, επομένως είναι εύκολη. Θεωρώ ότι το Le Mans, όπως οποιοσδήποτε σημαντικός αγώνας, πάντα θα έχει κάτι να σου δώσει, που δεν έχεις ξαναδεί ποτέ, και γι’ αυτό πρέπει να είσαι έτοιμος. Πιστεύω ότι η πρώτη χρονιά ήταν ξεχωριστή. Υπήρχαν πολλά την πρώτη χρονιά: η προσμονή, το γεγονός ότι ήταν η 50ή επέτειος από το 1966, και η επιστροφή της Ford για πρώτη φορά από τη δεκαετία του 1960, που έκανε την πρώτη χρονιά απόλυτα μοναδική.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • LIVE ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ - 24 HOURS OF LE MANS 17/6

    24 ώρες με ένταση και ιστορικές στιγμές

    Η ώρα του τερματισμού μόλις έφτασε και μετά από 24 ώρες ξαγρύπνιας πρέπει να μαζέψεις σε μια σειρά τις αναμνήσεις και έναν αγώνα που πάντα ήθελες να δεις. Από τις 4 το απόγευμα του Σαββάτου, όταν ο πρωταθλητής του τένις Rafael Nadal κυμάτισε τη γαλλική σημαία όλα κινούνταν με...

  • LIVE ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ - 24 HOURS OF LE MANS 16/6

    Επενδύει στο ηλεκτροκίνητο motorsport η Ford!

    Το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού φαίνεται πως είναι... ηλεκτρικό! Μπορεί οι παραδοσιακές μορφές motorsport να μην κινδυνεύσουν να εκλείψουν, εντούτοις είναι πασιφανές ότι οι επενδύσεις γύρω από τα ηλεκτροκίνητα motorsport είναι διαρκείς. Formula E, MotoE,...

  • 2018 24 HOURS OF LE MANS 16/6

    LIVE: Δείτε ζωντανά τον 24ωρο αγώνα του Le Mans! (Video)

    Για 86η φορά το Le Mans θέλει να επιβεβαιώσει τον τίτλο ενός από τους μεγαλύτερους αγώνες στον κόσμο. Και η Ford μας προσφέρει την μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουμε όλη την 24ωρη μάχη "από μέσα". Μπορείτε επίσης να δείτε

  • LIVE ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ - 24 HOURS OF LE MANS 15/6

    24 Le Mans: Λίγες ώρες έμειναν πριν την έναρξη του θρυλικού αγώνα

    Ήγγικεν η ώρα. Στις 4 ώρα Ελλάδος το μεσημέρι του Σαββάτου όλα τα πληρώματα που θα λάβουν μέρος στον επίπονο 86ο αγώνα των 24 ωρών του Le Mans θα πάρουν εκκίνηση. Με έναν μεγάλο στόχο: ακριβώς 24 ώρες αργότερα, να περάσουν τη γραμμή του τερματισμού.

  • 2018 24 HOURS OF LE MANS 15/6

    Quiz: Ποια είναι η θέση σας στη Ford Chip Ganassi Racing;

    Έχετε αναρωτηθεί εάν θα μπορούσατε ν' ανταπεξέλθετε στην πίεση ενός αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής; Ποια θέση θα μπορούσατε να έχετε σε μια αγωνιστική ομάδα; Ποια προτερήματά σας θα συνέβαλαν καθοριστικά στη νίκη; Η Ford Chip Ganassi Racing σας δίνει την...

  • LIVE ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ - 24 HOURS OF LE MANS 15/6

    Ο αναλυτικός οδηγός του 24 Hours of Le Mans!

    Οι 24 Hours του Le Mans βρίσκονται ήδη σε αγωνιστική τροχιά, οπότε ποιος καλύτερος τρόπος για να προετοιμαστείτε για 24 συνεχόμενες ώρες αγώνα παρά με τον εξαιρετικά λεπτομερή οδηγό που σας προσφέρει το Car and Driver;

  • LIVE ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ - 24 HOURS OF LE MANS 15/6

    Ταχύτερος αλλά... πιο αργός ο Alonso!

    Με τον Fernando Alonso να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, ολοκληρώθηκαν οι δεύτερες κατατακτήριες δοκιμές στην πίστα του Le Mans, όπου και θα βρισκόμαστε για την κάλυψη του σπουδαίου αγώνα των 24 ωρών, η εκκίνηση του οποίου θα δοθεί στις 4 μ.μ. ώρα Ελλάδας...

  • 2018 24 HOURS OF LE MANS 14/6

    Η επιστροφή της BMW στο Le Mans

    Η BMW κάνει την αγωνιστική επιστροφή της στις 24 Ώρες του Le Mans! Η BMW Team MTEK συμμετέχει με δύο νέες BMW M8 GTE στην κατηγορία GTE Pro. Η ομάδα αποτελείται από έξι εργοστασιακούς οδηγούς της BMW.

  • 2018 24 HOURS OF LE MANS 14/6

    Oι 24 Ώρες του Le Mans

    Για 86η φορά, άνθρωποι και μηχανές θα αναμετρηθούν τόσο μεταξύ τους, όσο και αναφορικά με την αντοχή τους. Θα προσπαθήσουν να ξεπεράσουν εαυτόν, ατυχίες, αντιπάλους. Στο τέλος, θα υπάρξει ένας νικητής αλλά όλοι θα έχουν κερδίσει αυτογνωσία και ικανοποίηση από τη συμμετοχή τους...

  • 24 HOURS OF LE MANS 14/6

    Φαβορί για το Le Mans η Toyota!

    Η Toyota GAZOO Racing έρχεται αντιμέτωπη με την πρόκληση του αγώνα των 24 ωρών του Le Mans και είναι το μεγάλο φαβορί για τη νίκη στο δεύτερο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής (World Endurance Championship – WEC) απλώς και μόνο λόγω της έλλειψης άλλης αξιόλογης...

  • 2018 24 HOURS OF LE MANS 14/6

    Πανέτοιμη η Nissan για τις 24 Ώρες του Le Mans

    Οι ομάδες που εφοδιάζονται με τα κινητήρια σύνολα της Nissan, θα λάβουν μέρος αυτό το Σαββατοκύριακο στο Circuit de la Sarthe, για τις 24 Ώρες του Le Mans και για το Michelin Le Mans Cup.

  • 2018 24 HOURS OF LE MANS 5/6

    Η Ford προετοιμάζεται για Le Mans!

    Όταν δοθεί εκκίνηση για το 2018 Le Mans 24 Hours την ερχόμενη εβδομάδα (16-17 Ιουνίου) η ομάδα Ford Chip Ganassi Racing θα αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση στην ιστορία της. Η κατηγορία στην οποία τρέχουν τα Ford GTs στο Le Mans – 'GTE Pro' –...

  • ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2018 4/6

    Στον έβδομο ουρανό ο Magalhaes [Πίνακας αποτελεσμάτων]

    Έχοντας μόλις προσθέσει το όνομά του στην ένδοξη λίστα των νικητών του Ράλλυ Ακρόπολις, ο Πορτογάλος Bruno Magalhaes δεν είχε καμία αμφιβολία για τη σημασία του επιτεύγματός του.

  • ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2018 3/6

    Στο Πάνθεον των νικητών του Ακρόπολις ο Magalhaes

    Την πρώτη του νίκη στο Ράλλυ Ακρόπολις σημείωσε ο Bruno Magalhaes. O 37χρονος οδηγός από τη Λισσαβόνα δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες και κάνοντας μυαλωμένο αγώνα έφτασε στην κατάκτηση της νίκης, πραγματοποιώντας το όνειρό του.

  • EKO ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2018 2/6

    Κάνει... περίπατο ο Magalhaes!

    Παρά το άνετο προβάδισμά του στην κορυφή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, ο Bruno Magalhaes κέρδισε την τελευταία Ειδική Διαδρομή του 2ου Σκέλους, την επανάληψη της διαδρομής από το Παλαιοχώρι στην Μενδενίτσα, κι έτσι η διαφορά του από τον δεύτερο Norbert Herczig ξεπέρασε το 1'...